5 συνταγές για ένα δυναμωτικό πρωϊνό

    Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν να ξεκινάμε την ημέρα μας με ένα χορταστικό γεύμα πλούσιο σε βιταμίνες, που θα μας γεμίζει ενέργεια. Βρήκαμε τις ωραιότερες ιδέες στη σελίδα της food blogger Deliciously Ella.

    <p><strong>Μπάρες με μήλο και σταφίδες</strong></p>  <p><strong>Υλικά για 6 μπάρες</strong><br /> 250 γραμμ. σταφίδες, 135 γραμμ. βρώμη, 2 κ.σ. μήλο ψιλοκομμένο<br /> 2 κ.σ. λάδι καρύδας, 2 κ.σ. μέλι,
    1 / 5

    Ψητή βρώμη με μπανάνα και μούρα

    Υλικά για 2 άτομα
    1 φλιτζ. βρώμη, 1 φλιτζ. μούρα, 1 και 1/2 μπανάνα κομμένη σε φέτες, 1/2 φλιτζ. σταφίδες
    1/4 φλιτζ. γάλα αμυγδάλου, 1 χούφτα αμύγδαλα ψιλοκομμένα, 2 κ.σ. κανέλα

    Εκτέλεση:
    1. Προθερμαίνετε το φούρνο στους 190 βαθμούς.
    2. Σε ένα μπολ με λίγο ζεστό νερό μουλιάζετε τη βρώμη για 10'. Μόλις απορροφηθεί το υγρό, ρίχνετε μέσα τη μπανάνα, τα μούρα, τις σταφίδες, το γάλα αμυγδάλου, την κανέλα, τα αμύγδαλα και ανακατεύετε.
    3. Τοποθετείτε όλα τα υλικά σε ένα ταψί και ψήνετε για 20'.

    facebook twitter