Φτιάξε τα πιο νόστιμα σπιτικά μπέργκερ

    Με αυτή τη συνταγή το junk food γίνεται θρεπτικό και υγιεινό. Θα ξετρελαθείς!

    Σπιτικά μπέργκερ

    Υλικά για 6 άτομα
    6 στρογγυλά ψωμάκια με σουσάμι, 900 γραμμ. κιμά μοσχαρίσιο, βούτυρο 2 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα, ½ ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο 2 μικρά κολοκύθια, 4 ντομάτες, 6 φύλλα μαρούλι, 2 κρεμμύδια κέτσαπ, αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι

    Εκτέλεση
    1. Πλένετε τα κολοκύθια, τα κόβετε σε χοντρά κομμάτια, τα βράζετε για 5’ σε αλατισμένο νερό και τα στραγγίζετε.
    2. Σε ένα μπολ ρίχνετε τα φρέσκα κρεμμυδάκια, το μαϊντανό, τον κιμά, αλάτι, πιπέρι και τα ζυμώνετε καλά. Πλάθετε τα μπιφτέκια.
    3. Καθαρίζετε τα κρεμμύδια και τα κόβετε σε λεπτές ροδέλες. Ακολουθείτε την ίδια διαδικασία και για τις ντομάτες.
    4. Κόβετε τα ψωμάκια στα δύο. Απλώνετε στο ένα 1 κ.γ. κέτσαπ. Προσθέτετε από πάνω τα κολοκύθια, τις ντομάτες, 1 φύλλο μαρούλι και αλατοπιπερώνετε. Κάνετε το ίδιο και για τα 6 ψωμάκια.
    5. Σε ένα τηγάνι βάζετε το βούτυρο. Όταν αρχίσει να λιώνει ρίχνετε τα μπιφτέκια και τα σοτάρετε για 4’ από κάθε πλευρά σε μέτρια φωτιά. Επαναλαμβάνετε για ακόμα μία φορά.
    6. Τοποθετείτε κάθε μπιφτέκι στο ψωμάκι, συμπληρώνετε με ροδέλες από κρεμμύδι, περιχύνετε με το λιωμένο βούτυρο από το τηγάνι και σκεπάζετε το μπέργκερ με το άλλο ψωμάκι. Σερβίρετε.

    Tip: Φτιάξτε τη δική σας σος: Σε ένα μπολ ανακατεύετε 125 γραμμ. τυρί κρέμα, 4 κ.σ. μουστάρδα και 4 κ.σ. μαγιονέζα.

    facebook twitter Instagram