ΕΘΝΟΣ  |  ΗΜΕΡΗΣΙΑ  |  LIFE  |  SENTRAGOAL  |  WOMENONLY  |  ELLE | ΣΙΝΕΜΑ  |  CAR&DRIVER  |  SPORTY  |  HOMME  |  COOKBOOK  |  TRAVELBOOK

    Χάστε εύκολα βάρος με ένα νηστίσιμο μενού

    Σμιλεύστε το σώμα των ονείρων σας και ωφελήστε την υγεία σας ακολουθώντας αυτό το απολαυστικό πρόγραμμα διατροφής που βασίζεται σε φυτικές τροφές και θαλασσινά.

    Φωτογράφιση: Bisso Samuel
    ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
    4 / 4
    ΕΠΟΜΕΝΟ
    <p><strong>Πέμπτη</strong><br /> Πρωινό: 1 σταφιδόψωμο<br /> Δεκατιανό: 1 smoothie με γάλα αμυγδάλου και φράουλες<br /> Μεσημεριανό: 1 μερίδα μακαρόνια ολικής άλεσης με γαρίδες + σαλάτα μαρούλι<br />

    Πέμπτη
    Πρωινό: 1 σταφιδόψωμο
    Δεκατιανό: 1 smoothie με γάλα αμυγδάλου και φράουλες
    Μεσημεριανό: 1 μερίδα μακαρόνια ολικής άλεσης με γαρίδες + σαλάτα μαρούλι
    Απογευματινό: 1 μπανάνα + 1 μικρό σοκολατάκι υγείας
    Βραδινό: σαλάτα με σπανάκι, φέτες πορτοκαλιού και 5 γαρίδες

    Παρασκευή
    Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου χωρίς ζάχαρη + 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης +1 κ.γ. ταχίνι με μέλι
    Δεκατιανό: 2 κ.σ. σταφίδες + 10 αμύγδαλα
    Μεσημεριανό: 1 μερίδα γίγαντες + σαλάτα με πιπεριές + 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης
    Απογευματινό: 1 μήλο ψητό + 3 καρύδια + 1 κ.γ. μέλι
    Βραδινό: 1 πίτσα (με πίτα από σουβλάκι) με σάλτσα ντομάτας, μανιτάρια, πιπεριές και ελιές + 1 φέτα τυρί τόφου

    Σάββατο
    Πρωινό: 1 ποτήρι χυμό + 2 φρυγανιές με βιτάμ και μαρμελάδα
    Δεκατιανό: 1 μπανάνα
    Μεσημεριανό: 1 πιάτο σούπα με κριθαράκι και διάφορα λαχανικά + σαλάτα + 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης
    Απογευματινό: 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου + 30 γραμμ. παστέλι
    Βραδινό: 1 παξιμάδι κριθαρένιο + ντομάτα + κρεμμύδι + 5 ελιές + κάππαρη

    Κυριακή
    Πρωινό: 1 κουλούρι Θεσ/κης + 1 μικρό κομμάτι χαλβά
    Δεκατιανό: 2 μικρά ακτίνιδια
    Μεσημεριανό: σουπιά με χόρτα + 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης
    Απογευματινό: 1 μπανάνα + 10 αμύγδαλα
    Βραδινό: μανιταρόσουπα + 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης

    ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
    4 / 4
    ΕΠΟΜΕΝΟ

    facebook twitter