ΕΘΝΟΣ  |  ΗΜΕΡΗΣΙΑ  |  LIFE  |  SENTRAGOAL  |  WOMENONLY  |  ELLE | ΣΙΝΕΜΑ  |  CAR&DRIVER  |  SPORTY  |  HOMME  |  COOKBOOK  |  TRAVELBOOK

    Ένα μενού για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά εύκολα (και απολαυστικά)

    Ακολουθήστε το πρόγραμμα διατροφής που προτείνει η ειδικός, βασισμένο σε απλά και νόστιμα γεύματα, και φορέστε με αυτοπεποίθηση τα ρούχα της άνοιξης.

    Επιμέλεια: Γωγώ Καρκάνη, φωτογράφιση: Δημήτρης Σκουλός
    <p><strong>Ενδεικτικό μενού για μία εβδομάδα</strong><br /> (οι ποσότητες μεταβάλλονται ανάλογα με το βάρος και τις θερμιδικές σας ανάγκες).</p>  <p><strong>Δευτέρα</strong><br /> Πρωινό: 1 γιαούρτι 2
    1 / 3

    Μήπως τον τελευταίο καιρό σάς ακολουθεί μόνιμα μια αίσθηση φουσκώματος; Νιώθετε άβολα στην ιδέα ότι πλησιάζει η εποχή που το ντύσιμό σας θα προδίδει την «κοιλίτσα» σας; Με μια στοχευμένη διατροφή, όπως διαβεβαιώνει η διατροφολόγος-διαιτολόγος Βάσω Κυριάκου (facebook.com/glplusnutrition), μπορείτε να μειώσετε τη συγκέντρωση αερίων, την κατακράτηση υγρών, το βάρος σας, να απαλλαγείτε έτσι και από το ανεπιθύμητο λίπος στην κοιλιά και να ανακτήσετε την αυτοπεποίθησή σας. Ποια είναι αυτή η διατροφή;

    Ακολουθήστε τις συμβουλές που δίνει η παραπάνω ειδικός, συνδυαστικά ή ανεξάρτητα από το εβδομαδιαίο διατροφικό πλάνο που προτείνει:

    -Αντικαταστήστε τον καφέ με ρόφημα μέντας ή ελαφρά αρωματισμένο ζεστό νερό/τσάι με λεμόνι, για καλύτερη πέψη και μείωση της κατακράτησης υγρών.

    -Φροντίστε να συμπεριλαμβάνετε σπανάκι ή/και σπαράγγια στη σαλάτα σας, καθώς είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, περιέχουν κάλιο και μαγνήσιο και βοηθούν στη μείωση της αίσθησης του πρηξίματος. Κατά την περίοδο που νιώθετε φουσκωμένη, αποφύγετε τα όσπρια και τα σταυρανθή λαχανικά (μπρόκολο, λάχανο, κουνουπίδι κ.ά.) που εντείνουν τα συμπτώματα.

    -Δώστε προσοχή στα γαλακτοκομικά. Σημαντικό ποσοστό ατόμων εκδηλώνουν δυσανεξία στη λακτόζη και μετά την κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων υποφέρουν από έντονη αίσθηση μετεωρισμού. Σε αυτή την περίπτωση, αποφύγετέ τα για ένα διάστημα, αντικαθιστώντας το γάλα αγελάδας με γάλα καρύδας ή/και αμυγδάλου. Εισάγετε σταδιακά ξανά τα γαλακτοκομικά σε μικρότερη ποσότητα (μέχρι το σημείο όπου γίνονται ανεκτά). Προτιμήστε τα προϊόντα χαμηλών λιπαρών για καλύτερο έλεγχο του βάρους.

    -Ελαττώστε την πρόσληψη αλατιού. Η υψηλή κατανάλωσή του προκαλεί κατακράτηση υγρών στο σώμα. Να έχετε στο νου σας ότι όλες οι τροφές που συνηθίζουμε να αλατίζουμε περιέχουν αλάτι από τη φύση τους. 

    -Μην το παρακάνετε με το μάσημα της τσίχλας. Οδηγεί στην κατάποση αέρα που εγκλωβίζεται στην κοιλιά και σας προκαλεί έξτρα δυσφορία και διόγκωση. 

    Γυρίστε σελίδα για να δείτε το προτεινόμενο πρόγραμμα διατροφής της ειδικού.

    facebook twitter