b
Ποιες είναι οι σούπερ τροφές του 2014;
επιστροφή
2/1/2014

Τζίνσενγκ, ροδιόλα, γανόδερμα, γλυκόριζα βοηθούν τον οργανισμό να αντιμετωπίσει τα συμπτώματα του στρες, του κρύου και της στενοχώριας. Ο Ανδρέας Τσουρουκτσόγλου, ολιστικός γιατρός-ομοιοπαθητικός, μας μιλά για τα οφέλη τους.


ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
1 / 3
ΕΠΟΜΕΝΟ
Είστε κουρασμένοι ψυχολογικά και σωματικά; Αισθάνεστε ότι το άγχος και η θλίψη σάς καταβάλλουν; Σας καταλαβαίνω και είμαι μαζί σας. Πολλές μέρες του μήνα έχω κι εγώ την ίδια ψυχολογία. Το 2014 προτείν

Είστε κουρασμένοι ψυχολογικά και σωματικά; Αισθάνεστε ότι το άγχος και η θλίψη σάς καταβάλλουν; Σας καταλαβαίνω και είμαι μαζί σας. Πολλές μέρες του μήνα έχω κι εγώ την ίδια ψυχολογία. Το 2014 προτείνω να δοκιμάσουμε μια ιδιαίτερη κατηγορία τροφών με προστατευτική δράση για την υγεία μας, τα προσαρμογόνα. Ροδιόλα, τζίνσενγκ, μανιτάρι γανόδερμα, μούρα σισάντρα, γλυκόριζα υπόσχονται να αυξήσουν τις αντοχές μας και να μας χαρίσουν σφρίγος, ζωντάνια και ενέργεια. Σε μια περίοδο κόπωσης και στρες ίσως αποδειχτούν το φυσικό αντίδοτο σε όλα όσα μας εξαντλούν. Ας δούμε όμως τι λένε οι επιστήμονες. Τι είναι: Ο γιατρός Ανδρέας Τσουρουκτσόγλου εξηγεί: «Προσαρμογόνα (ή προσαρμοσιογόνα) θεωρούνται οι ουσίες εκείνες που προέρχονται από το φυσικό περιβάλλον (φυτικό, ζωικό, ορυκτό βασίλειο) και οι οποίες ενισχύουν σε πολλαπλά επίπεδα τον οργανισμό, βοηθώντας τον να διατηρείται σε ισορροπία». Ο γιατρός συμπληρώνει ότι από την αρχαιότητα, σε όλες τις παραδοσιακές ιατρικές των λαών, περιγράφονται μέθοδοι με τις οποίες ο άνθρωπος μπορεί να διαφυλάξει την υγεία του. Μια από αυτές είναι και η χρήση των λεγόμενων προσαρμογόνων (adaptogens). Ο ειδικός επισημαίνει: «Η σύγχρονη ιατρική έχει ήδη προσπαθήσει με διάφορες επιστημονικές μελέτες να ανακαλύψει και να πιστοποιήσει τον τρόπο με τον οποίο οι ουσίες αυτές ενισχύουν την ικανότητα του οργανισμού να ανταποκρίνεται στις επιδράσεις του περιβάλλοντος και να παραμένει υγιής». Γυρίστε σελίδα για να μάθετε ποιες είναι οι τροφές για έξτρα αντοχή.

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
1 / 3
ΕΠΟΜΕΝΟ

Κάνε σχόλιο!
'Ονομα:
E-mail:
Μήνυμα:
Όλα τα σχόλια  ( )
Γράφει η Χαρά Μπουργάνη