b
Τα πιο υγιεινά ποτά
επιστροφή
20/12/2013

Αν σας αρέσει το αλκοόλ, αλλά δεν θέλετε να επιβαρύνετε τον οργανισμό και τη σιλουέτα σας, ή επιθυμείτε κάτι ελαφρύ, βρείτε αυτό που σας ταιριάζει και απολαύστε το.

<b>Το κρασί και το ρακόμελο</b> <b>1.</b> Λευκό κρασί Natureo Torres με 0,5% αλκοόλ. Καταναλώνεται μέσα σε ένα χρόνο γιατί δεν έχει υποστεί παλαίωση. <b>2.</b> Μοσχάτο Σάμου με άρωμα μελιού. <b>3.</b>
1 / 5
Μοσχάτο Σάμου ή «ντου», όπως το ονομάζουν οι ντόπιοι: το αγαπημένο μου ποτό. Μοιάζει με Θεία Κοινωνία, είναι απίστευτα γλυκό και ζεστό. Ακόμα κι εγώ που δεν πίνω και αφήνω το ποτήρι μισογεμάτο, από αυτό, ναι, ναι, θέλω πάντα και άλλο. Αυτές τις μέρες οι περισσότεροι θα βρεθείτε με φίλους, οικογένεια, θα βγείτε να διασκεδάσετε. Μερικοί δεν πίνετε καθόλου -έχω προτάσεις και για εσάς-, ενώ άλλοι λατρεύετε το αλκοόλ. Σας δίνω λοιπόν ιδέες ώστε να μην το παρακάνετε και να μη βάλετε σε δοκιμασία τον οργανισμό σας. Πριν σας τις παρουσιάσω όμως, διαβάστε τις συμβουλές της διατροφολόγου Ειρήνης Χριστάκη. Γενικά: -Προτιμάτε το ποτό σκέτο χωρίς αναψυκτικό. «Η ζάχαρη επιταχύνει την απορρόφηση του αλκοόλ με αποτέλεσμα κάποιος να ζαλίζεται πιο εύκολα. Επίσης, έτσι αυξάνεται απότομα το σάκχαρο στο αίμα» εξηγεί η ειδικός. -Συνοδεύστε το ποτό με ξηρούς καρπούς, τυρί ή φαγητό. -Οι γυναίκες περιοριστείτε σε ένα ποτήρι και οι άντρες μην υπερβείτε τα δύο. -Η καλύτερη επιλογή είναι το κρασί, που κάνει καλό στην καρδιά. Το κόκκινο έχει τετραπλάσια ποσότητα αντιοξειδωτικών σε σχέση με το λευκό, αλλά και το δεύτερο ωφελεί την υγεία. Επίσης το ξηρό έχει λιγότερες θερμίδες. Βέβαια, νέες μελέτες δείχνουν ότι το αλκοόλ -επομένως όλα τα ποτά- προσφέρουν οφέλη στο καρδιαγγειακό, αρκεί να καταναλώνονται με μέτρο. -Έχετε υπόψη σας ότι το λικέρ και τα κοκτέιλ έχουν αρκετές θερμίδες. Αν σας αρέσουν τα αποστάγματα (ουίσκι, τσίπουρο κ.λπ.) ποντάρετε σε αυτά. Από την άλλη, το δημοφιλές ρακόμελο είναι θερμαντικό και έχει αντιοξειδωτικά αλλά και σάκχαρα. Γυρίστε σελίδα για να δείτε ορισμένες πιο υγιεινές επιλογές.
Κάνε σχόλιο!
'Ονομα:
E-mail:
Μήνυμα:
Όλα τα σχόλια  ( )
Γράφει η Χαρά Μπουργάνη