ΕΘΝΟΣ  |  ΗΜΕΡΗΣΙΑ  |  E-GO  |  SENTRAGOAL  |  WOMENONLY  |  ELLE | ΣΙΝΕΜΑ  |  CAR&DRIVER  |  SPORTY  |  HOMME  |  COOKBOOK
Πιείτε green smoothies για ευεξία!
επιστροφή
22/2/2013

Συγκεντρώνουν περισσότερες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά απ' ό,τι ο αντίστοιχος όγκος φρούτων και λαχανικών. Ο ολιστικός γιατρός Ιωάννης Μπουχέλος μού πρότεινε τα πιο εύπεπτα και θρεπτικά... μη αλκοολούχα κοκτέιλ για το ξεκίνημα της ημέρας.

<b>Έξυπνα smoothies </b> <b>1) Για την αϋπνία και το ανοσοποιητικό</b> 1 μικρό ματσάκι δυόσμο (στο μπλέντερ) 2 πράσινα μήλα (στον αποχυμωτή) 3 καρότα (στον αποχυμωτή) φύλλα βασιλικού (στο μπλέντερ) Ο
1 / 2
Όσοι έχετε δει άπειρες φορές τις επαναλήψεις του Sex and the City ίσως θυμάστε την επίσκεψη των τεσσάρων φιλενάδων σε ένα χορτοφαγικό εστιατόριο. Οι γκριμάτσες που έκαναν όταν έπιναν τους θρεπτικούς, πράσινους χυμούς ήταν το κάτι... άλλο! Όμως, τα green smoothies, τα οποία πλέον έχουν γίνει της μόδας και στην Ελλάδα, μπορούν να είναι και νόστιμα. Θα τα βρείτε σε εστιατόρια όπως το Avocado (Νίκης 30, Σύνταγμα), αλλά θα σας τα προτείνουν και γιατροί. Το μειονέκτημά τους είναι ότι σε σύγκριση με τα ωμά φρούτα και τα λαχανικά έχουν λιγότερες φυτικές ίνες, το πλεονέκτημα αντίστοιχα ότι συμπυκνώνουν βιταμίνες που δύσκολα θα μπορούσαμε να λάβουμε από μια μικρή ποσότητα τροφών.

Για να είμαι ειλικρινής, όταν άρχισα να πειραματίζομαι στο καινούριο μου μπλέντερ με διάφορα φρούτα και λαχανικά, τα smoothies που έφτιαξα μου προκάλεσαν... φούσκωμα. Συζητώντας όμως με ειδικούς αντιλήφθηκα ότι υπάρχουν βασικά πράγματα στα οποία έκανα λάθος...

Γενικές οδηγίες:
-Αν έχετε δυσπεψία (π.χ. λόγω ευερέθιστου εντέρου), ποντάρετε σε έναν αποχυμωτή και όχι στο μπλέντερ, γιατί το δεύτερο διατηρεί περισσότερες φυτικές ίνες στο χυμό και ίσως εμφανίσετε φούσκωμα.
-Επιλέξτε έναν αποχυμωτή που συνθλίβει τα λαχανικά, ώστε αυτά να μην οξειδώνονται κι επομένως να μη χρειάζεται να καταναλώνετε άμεσα τα smoothies.
-Σε περίπτωση σακχαρώδους διαβήτη, αποφύγετε να αναμείξετε λαχανικά με φρούτα, γιατί έτσι ανεβαίνουν τα επίπεδα της γλυκόζης. Προτιμήστε να γλυκάνετε τη γεύση με λαχανικά όπως καρότο και αγγούρι.
-Προσθέστε 1 κ.σ. ελαιόλαδο σε όλους τους χυμούς για την καλύτερη απορρόφηση των συστατικών.
Κάνε σχόλιο!
'Ονομα:
E-mail:
Μήνυμα:
Όλα τα σχόλια  
Γράφει η Χαρά Μπουργάνη
facebook twitter