10 λόγοι που δεν χάνετε βάρος

    Ο διάσημος Dr. Oz δίνει τις στοχευμένες συμβουλές του για να ξεκολλήσει ο δείκτης της ζυγαριάς και να δείτε σύντομα αποτελέσματα στη γραμμή σας.

    Της Γιώτας Μαστρογιαννοπούλου
    10 λόγοι που δεν χάνετε βάρος

    1. Δεν σας ταιριάζει η δίαιτά σας
    Το πρόγραμμα που ακολουθείτε πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στα μέτρα σας. Γι' αυτό επισκεφτείτε έναν ειδικό ώστε να βρείτε μαζί τους ιδανικούς συνδυασμούς τροφών.

    2. Έλλειψη ύπνου
    Αν δεν κοιμάστε αρκετά ή αν δεν έχετε ένα σταθερό πρόγραμμα, τότε σίγουρα σαμποτάρετε τη δίαιτά σας.

    3. Αγχώνεστε για το αποτέλεσμα
    Σταματήστε να μετράτε θερμίδες και να ζυγίζεστε καθημερινά και δώστε στον οργανισμό σας χρόνο να λειτουργήσει σωστά.

    4. Τρώτε μεγάλες μερίδες
    Έρευνες δείχνουν πως τρώμε συνήθως το 92% από το περιεχόμενο του πιάτου μας. Αν λοιπόν τα πιάτα σας έχουν μεγάλο μέγεθος, τότε καταλήγετε να καταναλώνετε και περισσότερο φαγητό.

    5. Δεν καταναλώνετε αρκετούς υδατάνθρακες
    Μήπως τους έχετε βγάλει εντελώς από τη διατροφή σας; Αυτό μειώνει την γρήγορη λειτουργία του μεταβολισμού σας. Θα πρέπει να καταναλώνετε καθημερινά 1 μπανάνα και να εμπλουτίσετε το μενού σας με φακές και μαύρο ψωμί.

    6. Τρώτε γρήγορα
    Είναι λογικό να συμβαίνει λόγω των γρήγορων ρυθμών ζωής. Όμως οι έρευνες δείχνυν πως όσο πιο αργά τρώμε και όσο περισσότερες φορές μασάμε την τροφή μας, τείνουμε να καταναλώνουμε λιγότερες θερμίδες και να νιώθουμε πλήρεις.

    7. Τρώτε συχνά έξω
    Επειδή σίγουρα δεν θέλετε να κόψετε τις κοινωνικές συναναστροφές σας, φροντίστε τουλάχιστον να καταναλώνετε μόνο τη μισή μερίδα από το πιάτο σας.

    8. Τρώτε ζάχαρη
    Ακόμα και αν η ζάχαρη είναι το μόνο πράγμα που κόψετε από τη διατροφή σας, θα δείτε αμέσως διαφορά στη γραμμή σας.

    9. Κάνετε λάθος αγορές
    Αν ανοίγετε το ψυγείο και βρίσκετε μπρστά σας σοκολάτες, αναψυκτικά και λιπαρά τυριά, είναι λογικό να παρασύρεστε. Αν έχετε αποφασίσει να χάσετε βάρος, τότε θα πρέπει να αντικαταστήσετε αυτά τα προϊόντα με φρούτα, ρυζογκοφρέτες και light σνακ.

    10. Αποφεύγετε τα λιπαρά
    Θα πρέπει να κρατήσετε τα τρανς λιπαρά έξω από τη διατροφή σας, όχι όμως και τα καλά που βρίσκονται σε τροφές όπως το αβοκάντο, ο σολομός, τα καρύδια.

    facebook twitter