6 tips για να γίνεις vegan

    Πριν υποκύψετε στη hot τάση, μάθετε τα μυστικά της κλινικής διατροφολόγου και μπλόγκερ Eve Kalinik για ένα ισορροπημένο μενού πλούσιο σε ενέργεια και θρεπτικά συστατικά.

    6 tips για να γίνεις vegan

    -Προσθέτετε πάντα στο πιάτο σας τροφές με βιταμίνη C, όπως τα λεμόνια και οι πιπεριές.

    -Ποντάρετε σε λευκά φασόλια, σουσάμι, μπρόκολο για το ασβέστιό τους.

    -Καλές πηγές σιδήρου είναι το τόφου, τα φασόλια και τα σκούρα πράσινα λαχανικά.

    -Μην παραλείπετε τη Β12. Σε αυτή την περίπτωση προμηθευτείτε κάποιο ειδικό συμπλήρωμα.

    -Για να προσλαμβάνετε την απαραίτητη ποσότητα πρωτεΐνης, εμπλουτίστε το μενού σας με βρόμη, κιόνα, teff, άγριο ρύζι, φασόλια, αλλά και σκόνη πρωτεΐνης, την οποία μπορείτε να προσθέτετε σε χυμούς και smoothies.

     

    facebook twitter Instagram