Αυτή είναι η σούπα που βάζει φωτιά στο μεταβολισμό

    Είναι θρεπτική, γευστική και μας δίνει τα συστατικά που χρειαζόμαστε, ενώ παράλληλα αδυνατίζουμε. Αντέχετε για 1 εβδομάδα;

    Φωτογράφιση: Νίκος Κουστένης
    <p><strong>Πέμπτη</strong><br /> Σούπα λάχανου, 3-6 μπανάνες, άπαχο γάλα.</p>  <p><strong>Παρασκευή</strong><br /> Σούπα λάχανου, ψάρι (όσο θέλετε), κοτόπουλο (όσο θέλετε), μέχρι 6 ντομάτες, 240 ml άπ
    1 / 2

    Σύμφωνα με το νέο trend το λάχανο αναδεικνύεται σε σούπερ τροφή για να αρχίσουμε να χάνουμε πόντους από την κοιλιά αλλά και όλο το σώμα. Το μενού που διαδίδεται χρησιμοποιεί ως βάση το διάσημο λαχανικό και μέσα στη μέρα τα γεύματα και τα σνακ εναλλάσσονται με πηγές πρωτεΐνης (π.χ. κοτόπουλο, ψάρι, γάλα) και υδατάνθρακες (φρούτα, λαχανικά). Οι τέσσερις πρώτες μέρες είναι πιο δύσκολες, ενώ μετά προστίθενται μέχρι την έβδομη μέρα, το κοτόπουλο και το ψάρι.

    Δευτέρα
    Σούπα λάχανου, φρούτα (όσα θέλετε), 240 ml άπαχο γάλα ή γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά. Τσάι ή καφές.

    Τρίτη
    Σούπα λάχανου, λαχανικά (όσα θέλετε), 1 μεγάλη ψητή πατάτα, 240 ml άπαχο γάλα ή γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά. Τσάι ή καφές.

    Τετάρτη
    Σούπα λάχανου, φρούτα (όσα θέλετε), λαχανικά (όσα θέλετε), 240 ml άπαχο γάλα ή γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά. Τσάι ή καφές.

    facebook twitter Instagram