Δίαιτα για επίπεδη κοιλιά σε 5 μέρες

    Απαλλαγείτε από κατακράτηση, φούσκωμα και περιττό λίπος μέσα σε λίγες μέρες με το πρόγραμμα διατροφής που προτείνει ένα best seller στη Βρετανία.

    Φωτογράφιση: Θανάσης Κρίκης
    <p><strong>Το μενού των 5 ημερών:<br /> <br /> Δευτέρα</strong><br /> Πρωινό: Smoothie με φυτικό γάλα και 1 μπανάνα<br /> Σνακ: Αφέψημα τζίντζερ<br /> Μεσημεριανό: Σαλάτα κινόα με 1 καρότο και 4 κομμά
    1 / 2

    Μπορούμε να χάσουμε λίπος από την κοιλιά σε λιγότερο από μία εβδομάδα; Οι συγγραφείς του βιβλίου The Gut Plan Diet προτείνουν ένα πλάνο διάρκειας 21 ημερών με το οποίο θα χάσουμε τα κιλά που θέλουμε, κυρίως το εντοπισμένο τοπικό πάχος στην κοιλιά, ενώ ταυτόχρονα θα αποκαταστήσουμε την εντερική λειτουργία (σε υγιείς ανθρώπους). Για να τα καταφέρουμε μας ενθαρρύνουν να μην τσιμπολογάμε, να αποφεύγουμε τροφές που δεν είναι φιλικές στο έντερο και αντίθετα να ποντάρουμε σε εκείνες που συμβάλλουν στην καλή ισορροπία των καλών και κακών βακτηρίων.

    Για να ξεκινήσουμε μας δίνουν ένα μενού 5 ημερών με το οποίο θα χάσουμε λίπος και θα δούμε τα πρώτα θετικά αποτελέσματα. Αν κατά τη διάρκεια της δίαιτας πεινάσετε, μπορείτε να τρώτε καθημερινά:

    -Φρούτα και λαχανικά
    -Μη επεξεργασμένους υδατάνθρακες όπως κινόα, μαύρο ρύζι
    -Ανάλατους ξηρούς καρπούς
    -Οργανικά αυγά
    -Κομπούχα
    -Κεφίρ
    -Γιαούρτι με προβιοτικά
    -Γάλα χωρίς ζάχαρη και μη ζωικής προέλευσης
    -Βότανα και μπαχαρικά
    -2 μπάρες σοκολάτας
    -Καλή άπαχη πρωτεΐνη, όπως λιπαρά ψάρια ή άπαχο πουλερικό, τόφου
    -Πολύ μικρή ποσότητα γαλακτοκομικών (σε όσους δεν έχουν ευαισθησία)
    -Γλυκοπατάτες

    facebook twitter Instagram