Γίνεται να αδυνατίσω μέσα σε 1 εβδομάδα μόνο; (κι όμως!)

    Η Βρετανίδα διαιτολόγος Juliette Kellow προτείνει ένα υποθερμιδικό μενού σε όσους θέλουν να χάσουν γρήγορα βάρος πριν τις διακοπές του Αυγούστου.

    <p><em>φώτο: <a href= https://www.instagram.com/tezzamb/  target= _blank >@tezzamb</a></em><br /> <br /> Πέμπτη<br /> Πρωινό: 1 τοστ με ψωμί ολικής άλεσης με 1 κ.σ. φυστικοβούτυρο και 1 μικρή μπανάνα.
    1 / 2

    φώτο: @tezzamb

    Οι διατροφολόγοι στην πλειονότητά τους τάσσονται κατά της γρήγορης δίαιτας. Μάλιστα, αποκαλούν στο σύνολό τους όλες όσες κυκλοφορούν δίαιτες “γιογιό” γιατί το βάρος που χάνουμε σύντομα, το ξαναπαίρνουμε εξίσου εύκολα! Ωστόσο, ειδικά μετά τις γιορτές, ο περισσότερος κόσμος θέλει να αδυνατίσει και να χωρά στα ρούχα του. Η διαιτολόγος Julienne Kellow δημοσίευσε πρόσφατα ένα μενού για γρήγορη απώλεια βάρους σε όσους επιθυμούν αποτελέσματα σε χρόνο dt'. Η ίδια τονίζει ότι το πρόγραμμα είναι υποθερμιδικό-ειδικά οι επιλογές στο μεσημεριανό-γι' αυτό δεν πρέπει να το υιοθετήσετε για μεγάλο διάστημα. Σε κάθε περίπτωση, οι επιλογές είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και συνδυάζουν σε μεγάλο βαθμό πηγές ζωικής πρωτεϊνης με εκείνες φυτικών ινών και καλών υδατανθράκων. Το μενού της είναι το εξής:

    Δευτέρα
    Πρωινό: 1 γάλα χαμηλών λιπαρών με 5 κ.σ. νιφάδες βρώμης και 1 κ.σ. σταφίδες μαύρες, 2 αποξηραμένα βερίκοκα
    Μεσημεριανό: Βραστό άγριο ρύζι (καστανό) και σαλάτα με φασολάκια, κόκκινα κρεμμύδια,  ντοματάκια τσέρι.
    Βραδινό: Σπαγκέτι με 100 γρ. άπαχο βοδινό, μανιτάρια, κρεμμύδι, σκόρδο, ντοματάκια τσέρι και ανάμεικτα λαχανικά.  

    Τρίτη
    Πρωινό: 3 κ.σ. μούσλι χωρίς ζάχαρη με ½ γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι
    Μεσημεριανό: Σαλάτα με ψητό κοτόπουλο, σέλερι, μήλο και πράσινα φυλλώδη λαχανικά.
    Βραδινό: 1 μερίδα τόνος, ψητή πατάτα, σπανάκι, ντοματοσαλάτα και ντρέσινγκ με μπαλσάμικο.

    Τετάρτη
    Πρωινό: 1 τοστ με ψωμί ολικής άλεσης με 1 κ.σ. άλλειμμα τυριού, 1 ομελέτα με αβγό και ντομάτα και 1 χυμό μήλου.
    Μεσημεριανό: Σαλάτα του καίσαρα με μαρούλι, άπαχο στήθος κοτόπουλου, 5 γαύροι, ντοματάκια.  Βραδινό: Σπαγκέτι ολικής άλεσης με βοδινό, μανιτάρια, 1 μικρό κρεμμύδι, σκόρδο, ντοματάκια, ανάμεικτα βότανα.

    facebook twitter Instagram