Η δίαιτα για να χάσετε 6 κιλά μέχρι το Πάσχα

    Υιοθετήστε τις έξυπνες προτάσεις του διατροφολόγου Παναγιώτη Βαραγιάννη και αδυνατίστε εύκολα και με ασφάλεια.

    Φωτογράφιση: Θανάσης Κρίκης
    <p><strong>Δευτέρα</strong><br /> Πρωινό: 1 ποτήρι νερό, 1 φλιτζ. γάλα σόγιας, 2 φρυγανιές σίκαλης, 20 γραμμ. τυρί νηστίσιμο<br /> Σνακ: 1 φρούτο, 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης, 1-2 ποτήρια νερό<br /> Μεσημ
    1 / 2

    Αυτές τις μέρες ξεκινά η Σαρακοστή. Όσοι αποφασίσετε να κάνετε νηστεία θα πρέπει να προσαρμόσετε ανάλογα το μενού σας. Ο διαιτολόγος-διατροφολόγος Παναγιώτης Βαραγιάννης επισημαίνει: «Ένα νηστίσιμο πρόγραμμα διατροφής βασίζεται κυρίως στην κατανάλωση λαχανικών, φρούτων, δημητριακών, οσπρίων, ζυμαρικών, ξηρών καρπών, θαλασσινών, σπόρων και λαδερών φαγητών. Η προβλεπόμενη απώλεια βάρους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι κατά μέσο όρο 1,5 κιλό την εβδομάδα». Ο ίδιος συνεχίζει: «Ωστόσο η νηστεία, με την έννοια της εγκράτειας ως προς την κατανάλωση φαγητού, της λιτής δίαιτας, της αποχής από τις ζωικές τροφές, της περιοδικής χορτοφαγίας, προάγει την υγεία όταν γίνεται σωστά και με την επίβλεψη ειδικού. Το συγκεκριμένο μενού είναι ενδεικτικό και δεν υποκαθιστά τις προσωπικές συστάσεις-οδηγίες που δίνει ο γιατρός ή ο διαιτολόγος».

    facebook twitter Instagram