Οι σούπερ τροφές για επίπεδη κοιλιά από τον Dr. Oz

    Γιατί θέλουμε να έχουμε καυτό κορμί όλο το χρόνο.

    Οι σούπερ τροφές για επίπεδη κοιλιά από τον Dr. Oz

    Τσία: «Είναι απαραίτητο να εντάξετε την τσία στη διατροφή σας, ιδίως αυτή την εποχή, αφού είναι ένα απόλυτα φυσικό προϊόν, το οποίο προσφέρει αίσθηση πληρότητας» ανακοίνωσε ο ίδιος στο κοινό του. Πράγματι, ο συγκεκριμένος σπόρος είναι πλούσιος σε ω-3 λιπαρά οξέα, φυτικές ίνες, μεταλλικά στοιχεία και αντιοξειδωτικές ουσίες. Η κατανάλωση μιας μικρής ποσότητας είναι ικανή να μας χορτάσει λόγω των φυτικών ινών που διογκώνονται στο στομάχι. Επιπλέον η τσία περιέχει 50% περισσότερο ασβέστιο συγκριτικά με το γάλα και όσα ω-3 λιπαρά έχει ο σολομός. Ο ειδικός προτείνει να καταναλώνουμε 2 κ.σ. σπόρους τσία καθημερινά (κυκλοφορούν και σε μορφή σκόνης).

    Φύτρο σιταριού: Το άγχος που μας δημιουργεί η δύσκολη καθημερινότητα συχνά αποτελεί εμπόδιο στις προσπάθειές μας. Μια άλλη σούπερ τροφή, η οποία σύμφωνα με το δρα Οζ θα τονώσει την ψυχική μας διάθεση, είναι το φύτρο του σιταριού (σε μεγάλα σουπερμάρκετ και καταστήματα με είδη υγιεινής διατροφής). Ο συγκεκριμένος σπόρος περιέχει Β6, μια βιταμίνη γνωστή για τις ευεργετικές της ιδιότητες κατά του στρες. Αυτή θα φέρει σε ισορροπία τις ορμόνες που σχετίζονται με αυτό, όπως η κορτιζόλη, που οδηγούν πολλές γυναίκες αυτομάτως στο ψυγείο. Παράλληλα, η κατανάλωση σιταριού μάς βοηθά να κοιμόμαστε πιο εύκολα, κάτι που επίσης έχει σχέση με τη διατήρηση του βάρους, καθώς είναι γνωστό ότι η έλλειψη ύπνου συνδέεται με αυξημένη όρεξη. Δύο κ.σ. φύτρο σιταριού, ολόκληρο ή σε σκόνη στα δημητριακά κάθε μέρα, είναι αρκετό» προτείνει ο γιατρός.

    Εκτός από την εφαρμογή όλων των παραπάνω, ο γιατρός συμβουλεύει να ακολουθούμε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο το οποίο θα περιλαμβάνει τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες (ψωμί ολικής άλεσης, καστανό ρύζι, δαμάσκηνα, ζυμαρικά ολικής άλεσης, μπρόκολο, σπανάκι κ.ά.), άπαχη πρωτεΐνη (κοτόπουλο, ψάρι, ασπράδι αυγού κ.ά.), καθώς και ξηρούς καρπούς.

    facebook twitter Instagram