Χάστε 3 kg για να φορέσετε άφοβα το μπικίνι

    Κάντε αποτοξίνωση, νιώστε πιο υγιείς και απαλλαγείτε από το λίπος μέσα σε δύο εβδομάδες ακολουθώντας ένα ισορροπημένο μενού.

    ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
    1 / 2
    ΕΠΟΜΕΝΟ
    Θέλετε να βάλετε σε τάξη τη διατροφή σας, αλλά και να ξεφύγετε από τις συνηθισμένες επιλογές «ψητό-σαλάτα» για να χάσετε βάρος; Τώρα μπορείτε να υιοθετήσετε ένα υγιεινό μενού, με το οποίο θα αποτοξινώ

    Θέλετε να βάλετε σε τάξη τη διατροφή σας, αλλά και να ξεφύγετε από τις συνηθισμένες επιλογές «ψητό-σαλάτα» για να χάσετε βάρος; Τώρα μπορείτε να υιοθετήσετε ένα υγιεινό μενού, με το οποίο θα αποτοξινώσετε τον οργανισμό σας από τις βλαβερές ουσίες λόγω της υπερκατανάλωσης κόκκινου κρέατος την προηγούμενη περίοδο. Η Ηλιάνα Ηλιοπούλου, κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος, πτυχιούχος του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών, εξηγεί: «Το εβδομαδιαίο αυτό μενού προσφέρει μεγάλη ποικιλία, καθώς περιλαμβάνει όσπρια, λαδερά, αλλά και αμυλώδη τρόφιμα. Επιπλέον καλύπτει τις βασικές πρωτεϊνικές σας ανάγκες από αμιγώς "λευκές" πηγές, όπως ψάρι και κοτόπουλο. Όσοι λοιπόν δεν αγαπούν το κόκκινο κρέας ή απλώς θέλουν να το αποφύγουν για λίγο καιρό μπορούν να ακολουθήσουν για 10-15 μέρες το παρακάτω μενού και να χάσουν γύρω στα 3 κιλά με ασφαλή και ισορροπημένο τρόπο». Τι συμβουλές δίνει η ειδικός για να το πετύχετε; «Το εν λόγω πρόγραμμα περιλαμβάνει στοιχεία απ' όλες τις διατροφικές ομάδες, γι' αυτό δεν θα σας κουράσει και συγχρόνως θα σας εξασφαλίσει την πολυπόθητη απώλεια βάρους. Προτιμήστε γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά, ποικιλία λαχανικών αλλά και φρούτων. Προσέξτε το λάδι και το αλάτι κατά την παρασκευή των γευμάτων σας και φροντίστε να τα λαμβάνετε σε συγκεκριμένες ώρες. Τέλος, μην ξεχνάτε να πίνετε 8-10 ποτήρια νερό καθημερινά». Γυρίστε σελίδα για να δείτε το μενού που προτείνει η κ. Ηλιοπούλου.

    ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
    1 / 2
    ΕΠΟΜΕΝΟ

    facebook twitter Instagram