Χάστε 3 κιλά σε 15 μέρες

    Υιοθετήστε μια διατροφή πλούσια σε ασβέστιο και δείτε το δείκτη της ζυγαριάς σας να υποχωρεί. Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Ηλιάνα Ηλιοπούλου προτείνει ένα μενού διάρκειας 2 εβδομάδων και εξηγεί πώς θα τα καταφέρετε.

    ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
    1 / 2
    ΕΠΟΜΕΝΟ
    Μπορούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά ακόμα κι αν δεν στερηθούμε το αγαπημένο μας γλύκισμα; Η Ηλιάνα Ηλιοπούλου συστήνει ένα πρόγραμμα που δίνει έμφαση στο ασβέστιο. Για όσο καιρό το ακολουθήσετε, θα πί

    Μπορούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά ακόμα κι αν δεν στερηθούμε το αγαπημένο μας γλύκισμα; Η Ηλιάνα Ηλιοπούλου συστήνει ένα πρόγραμμα που δίνει έμφαση στο ασβέστιο. Για όσο καιρό το ακολουθήσετε, θα πίνετε άφθονο νερό -έως 10 ποτήρια την ημέρα- και θα καταναλώνετε γαλακτοκομικά (γιαούρτι, τυρί, γάλα) συνδυαστικά με φρούτα και τροφές που συνδυάζουν υδατάνθρακες με πρωτεΐνες. Όσον αφορά τις υπογλυκαιμίες, προβλέπεται μαύρη σοκολάτα ή παστέλι, που χαρίζουν ενέργεια στον οργανισμό. Η ειδικός αναφέρει: «Εκείνοι που θέλουν να χάσουν λίπος πρέπει να γνωρίζουν ότι η διατροφή παίζει το σπουδαιότερο ρόλο σ' αυτό. Το μυστικό κρύβεται στο ασβέστιο των τροφίμων. Οι έρευνες δείχνουν ότι η πρόσληψη περισσότερου ασβεστίου, και ιδιαίτερα από τα γαλακτοκομικά, συμβάλλει σημαντικά στην απώλεια βάρους, καθώς αυξάνει και το ποσοστό λίπους που χάνεται συγκεκριμένα από την κοιλιακή χώρα. Γι΄ αυτόν το λόγο μη μένετε στη 1 μερίδα γαλακτοκομικών την ημέρα. Βάλτε 2-3, αν είναι δυνατόν, στο διαιτολόγιό σας και θα δείτε αισθητή διαφορά στο σώμα σας. Και βέβαια ακολουθήστε παράλληλα μια ισορροπημένη διατροφή. Δοκιμάστε το παρακάτω πρόγραμμα για 2-3 εβδομάδες, ποντάροντας στην κατανάλωση γαλακτοκομικών, και θα έχετε σίγουρα αποτελέσματα. Καλή επιτυχία!». Γυρίστε σελίδα για να δείτε το μενού.

    ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
    1 / 2
    ΕΠΟΜΕΝΟ

    facebook twitter Instagram