Χάστε 3 κιλά σε 1 εβδομάδα με ένα καλοκαιρινό μενού

    Ποντάρετε σε δροσερά φρούτα και λαχανικά, θαλασσινά και άλλες νοστιμιές και δείτε τα περιττά κιλά να εξαφανίζονται.

    Φωτό: rebeccalaurey/instagram
    <p><strong>Διαιτολόγιο μίας εβδομάδας</strong><br /> <strong>1η-2η-3η ημέρα</strong><br /> <strong>Πρωινό:</strong><br /> Γιαούρτι (2% λιπαρά) με 3 κ.σ. βρόμη, 1 κ.γ. λιναρόσπορο και 1 κ.γ. μέλι<br />
    1 / 4

    Το όνειρο για ιδανικές αναλογίες δεν είναι άπιαστο, ούτε και απαιτεί στερήσεις, αλλά ισορροπημένες και έξυπνες διατροφικές επιλογές. Η Άρτεμις Δρυγιαννάκη, ειδικός εφαρμογών διαιτητικής, προτείνει ένα πλάνο μίας εβδομάδας με τη βοήθεια του οποίου μπορείτε να απαλλαγείτε από τρία κιλά, χωρίς να βάλετε σε κίνδυνο τη σωματική ή την ψυχική σας υγεία.

    Στο μενού της θα βρείτε ποικιλία φρούτων και λαχανικών, θαλασσινά και δροσιστικά ροφήματα. Η τελευταία ημέρα της δίαιτας, μάλιστα, είναι αφιερωμένη στην αποτοξίνωση και την ενυδάτωση του οργανισμού. Στη διάρκειά της καλείστε να καταναλώσετε καρπούζι σε απεριόριστη ποσότητα. Το συγκεκριμένο φρούτο, σύμφωνα με την ειδικό, είναι πλούσιο σε βιταμίνες και ανόργανα συστατικά. Αποτελείται κατά 90% από νερό και 5% από γλυκόζη. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντικαρκινικές ουσίες, αλλά και σε φυτικές ίνες που συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου. Είναι φυσικό διουρητικό, το οποίο προάγει την απώλεια βάρους και θωρακίζει τη νεφρική λειτουργία.

    Γυρίστε σελίδα για να δείτε το ενδεικτικό μενού της ειδικού.

    facebook twitter Instagram