Χάστε έως 8,5 κιλά μέχρι να βγείτε στην πλαζ

    Ποιο είναι το έξυπνο μενού που υπόσχεται σταθερή απώλεια βάρους σε ένα 1,5 μήνα; Η διαιτολόγος Κική Καλδαρίδου προτείνει ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής.

    Φωτό: @jamienkidd/instagram
    <p><strong>Πέμπτη</strong><br /> <strong>Πρωινό:</strong> 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 2 κ.γ. ταχίνι, 1 κ.γ. μέλι και 1/2 κ.γ. κακάο σε σκόνη<br /> <strong>Σνακ:</strong> 2 μανταρίνια<
    1 / 2

    Δώστε προσοχή στο μέγεθος των μερίδων, συνδυάστε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες και περιορίστε το αίσθημα της πείνας με φρούτα και ξηρούς καρπούς. Η διατροφολόγος Κική Καλδαρίδου με έδρα την Ξάνθη παρουσιάζει ένα εβδομαδιαίο μενού με το οποίο θα καταφέρετε να χάσετε τα περιττά κιλά.

    Δευτέρα
    Πρωινό: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5% (120 ml), 2 φρυγανιές σίκαλης, 1 αυγό βραστό
    Σνακ: 1 μικρό μήλο (120 γραμμ.)
    Μεσημεριανό: 1 μερίδα πρασόρυζο, 60 γραμμ. κατίκι Δομοκού, 1 μπολ σπανάκι-ρόκα-ντομάτα, 1 κ.σ. ελαιόλαδο
    Σνακ: 100 γραμμ. κυδώνι ψητό με κανέλα και γαρίφαλο
    Βραδινό: 1 μπολ ντοματόσουπα με βασιλικό, 60 γραμμ. κατίκι Δομοκού, 1 μπρουσκέτα (30 γραμμ.)
    Πριν τον ύπνο: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%

    Τρίτη
    Πρωινό: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 1 κ.γ. μαρμελάδα της επιλογής σας
    Σνακ: 1 μέτριο αχλάδι, 6 αμύγδαλα ανάλατα
    Μεσημεριανό: 90 γραμμ. λαβράκι ψητό, 100 γραμμ. πατάτες φούρνου σε ροδέλες με δεντρολίβανο, 5-6 μπουκετάκια μπρόκολο, 1 κ.σ. ελαιόλαδο
    Σνακ: 1/2 μπανάνα
    Βραδινό: Ομελέτα με 2 ασπράδια και 1 κρόκο, 1 φέτα γαλοπούλα, 1/2 φλιτζ. σπανάκι, 1 τορτίγια, 5-6 μπουκετάκια μπρόκολο, 2 κ.γ. ελαιόλαδο
    Πριν τον ύπνο: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%

    Τετάρτη
    Πρωινό: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%, 3 κ.σ. βρόμη, 1 κ.γ. μαύρες σταφίδες
    Σνακ: 1/2 μπανάνα, 2 καρύδια ολόκληρα
    Μεσημεριανό: 1 μερίδα αρακά κοκκινιστό με αγκινάρες, 60 γραμμ. κατίκι Δομοκού, 1/2 μπολ χόρτα, 1 κ.σ. ελαιόλαδο
    Σνακ: 2 μανταρίνια
    Βραδινό: Ψητά μανιτάρια πλευρώτους με 1 μπρουσκέτα, ψητά κολοκυθάκια και 30 γραμμ. τριμμένη παρμεζάνα
    Πριν τον ύπνο: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%

    facebook twitter Instagram