5 ασκήσεις ματ για σούπερ σέξυ κοιλιακούς

    Εξαφανίστε το λίπος από την κοιλιά σε χρόνο ρεκόρ και χτίστε το six pack των ονείρων σας. Αρκεί να εφαρμόσετε τις στοχευμένες κινήσεις που ακολουθούν.

    <p><strong>Πλάγια σανίδα </strong><br /> 1. Ξαπλώστε στο πλάι με το ένα σας χέρι λυγισμένο έτσι ώστε να σχηματίζει γωνία 90° με τον υπόλοιπο κορμό και το άλλο τεντωμένο, να ακουμπά στο σώμα σας. Τ
    1 / 6

    φώτο: @paolaturani

    Δεν χρειάζεται να ιδρώνετε με τις ώρες στο γυμναστήριο. Για να αποκτήσετε κοιλιακούς που κόβουν την ανάσα, όπως αυτοί της Ντούτζεν Κρόες, αρκεί να εφαρμόζετε καθημερινά 5 δραστικές ασκήσεις που εστιάζουν στα σημεία και σμιλεύουν τη συγκεκριμένη περιοχή.

    Γυρίστε σελίδα για να δείτε τις οδηγίες.

     

    facebook twitter Instagram