Μάθαμε το πρόγραμμα της Shakira για κορμί με καμπύλες

    Η σταρ αποφεύγει τις κλασικές ασκήσεις και προτιμά να γυμνάζεται με καυτές χορευτικές φιγούρες.

    Μάθαμε το πρόγραμμα της Shakira για κορμί με καμπύλες

    Ο χορός είναι σημαντικό κομμάτι της δουλειάς της, γι’ αυτό και στόχος της ήταν πάντα ένα θηλυκό σώμα, με έμφαση στους γλουτούς και την κοιλιά, ώστε να υπογραμμίζεται ακόμα περισσότερο η σέξυ πλευρά της τραγουδίστριας.  Μετά τη δεύτερη εγκυμοσύνη της, η Shakira στράφηκε στην Anna Kaiser, αγαπημένη trainer των σταρ, υιοθετώντας τη μέθοδό της ΑΚΤ.

    Τα μυστικά της trainer: Η εμπνευστής του ΑΚΤ, δηλώνει πως αυτό που κάνει το πρόγραμμα τόσο δημοφιλές, είναι το γεγονός ότι δεν το βαριέσαι ποτέ. Το ΑΚΤ περιλαμβάνει κυκλική προπόνηση, ασκήσεις ενδυνάμωσης με βαράκια και λάστιχα, ΗΙΙΤ(έντονη αερόβια προπόνηση), χορό, πιλάτες και γιόγκα. Διαρκεί από 45' έως 75’ και αλλάζει κάθε 2 εβδομάδες, ώστε οι μύες να μην συνηθίζουν ποτέ σε μια μόνο μορφή εκγύμνασης. Τα αποτελέσματα είναι εμφανή από τον πρώτο κιόλας μήνα, ακόμα και στα πιο επίμονα σημεία. H Shakira επιλέγει να γυμνάζεται δύο φορές την εβδομάδα πολύ εντατικά και τις υπόλοιπες σε πιο χαλαρό ρυθμό.

    Diet Tip: Αποφεύγει το κρέας επιλέγοντας για τα γεύματά της σχεδόν αποκλειστικά ψάρι ψητό με λεμόνι και χοντρό αλάτι με συνοδευτικό σπανάκι ή μπρόκολο στον ατμό.

    Ακολουθήστε την Anna Kaiser στο Instagram για fitness video και συμβουλές.

     

    facebook twitter