10 μυστικά για να ζήσουμε περισσότερο (και καλύτερα!)

    Υπάρχουν μικρές συνήθειες που θα συμβάλλουν στην υγεία του οργανισμού σου, θα ενεργοποιήσουν το μεταβολισμό σου και θα σου χαρίσουν ευεξία και μακροζωία. Ανακάλυψέ τα.

    1. Είναι κοινό μυστικό ότι η σωστή διατροφή κάνει καλό... σε όλα. Φρούτα και λαχανικά χαρίζουν στον οργανισμό τα ιχνοστοιχεία που χρειάζεται για να λειτουργεί σωστά και να καταπολεμά τα σημάδια του χρόνου ενώ η πρωτείνη, από φυτικές ή ζωικές πηγές, βοηθά στην καλή λειτουργία των μυών. Μην αμελλείς μια συνήθεια που θα σε κάνει να νιώθεις καλύτερα και να αγαπήσεις το σώμα σου.

    2. Εντάξτε την κίνηση στο πρόγραμμά σας. Δεν υπάρχει λόγος να λιώνετε με τις ώρες στο γυμναστήριο. Μια χαλαρή βόλτα ή ένα διάλειμμα από το γραφείο θα τονώσει τον οργανισμό και θα σας χαρίσει την χαρά που συνοδεύει μια έκρηξη ενδορφινών, των ορμονών που σχετίζονται με την άσκηση.

    3. Μια υγιής κοινωνική ζωή και ουσιώδεις διαπροσωπικές σχέσεις μας βοηθούν να ζήσουμε περισσότερο. Να ένας ακόμα λόγος να μην πείτε όχι σε μια έξοδο με φίλους, ακόμα και τις καθημερινές.

    4. Κόψτε το κάπνισμα και αλλάξτε την ζωή σας και εκείνη των γύρω σας που δεν θα εισπνέουν πια τον καπνό σας. Είναι τόσο απλό, το κάπνισμα είναι μια συνήθεια που δεν σας προσφέρει τίποτα το ωφέλιμο. Σκεφτείτε απλά πόσα χρήματα θα αποταμιεύσετε σε έναν χρόνο.

    5. Μην το παρακάνετε με το αλκόολ. Σίγουρα όλοι θα βρεθούμε σε μαζώξεις όπου θα πιούμε λίγο περισσότερο αλλά η επιτυχία κρύβεται στην ισορροπία. Φροντίστε να πίνετε άφθονο νερό για να αποφύγετε την αφυδάτωση και μετά από ξενύχτι φροντίστε τον εαυτό σας για να είστε μάχιμη σε χρόνο ρεκόρ.

    6. Καταναλώστε μικρότερα γεύματα αλλά πιο συχνά για να αποφύγετε το αίσθημα της πείνας και το άσκοπο snacking που είναι γνωστό ότι σαμποτάρει κάθε fitness στόχο.

    7. Η αφυδάτωση είναι ο εχθρός του δέρματος και των οργάνων. Κρατήστε ένα μεγάλο μπουκάλι κοντά σας και πίνετε νερό σε κάθε ευκαιρία. Τα αποτελέσματα θα σας αφήσουν με το στόμα ανοιχτό.

    8. Ακούστε το σώμα σας. Αισθάνεστε εξαντλημένη; Αποφύγετε το γυμναστήριο και φροντίστε να ξεκουραστείτε. Επισκεφθείτε τον γιατρό σας αν νιώθετε πως κάτι δεν πάει καλά και μην παίζετε ποτέ με την υγεία σας. Η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία.

    9. Προσθέστε τα βάρη στο πρόγραμμα γυμναστικής σας. Δεν είναι απαραίτητο να είστε πρωταθλήτρια του cross fit, ξεκινήστε με λίγα βάρη και σύντομα θα δείτε το σώμα σας να μεταμορφώνεται.

    10. Ο ποιοτικός ύπνος είναι ο σύμμαχός σας. Βοηθά στην ανάπλαση των κυττάρων, ξεκουράζει σώμα και πνεύμα και σας εφοδιάζει με την ενέργεια να αντιμετωπίσετε την γεμάτη άγχη καθημερινότητα. Μην υποτιμάτε την αξία του.

    facebook twitter Instagram