9 tips που πολεμούν τον πόνο της περιόδου

    Τι λέει ο γυναικολόγος για τις δύσκολες μέρες εν μέσω διακοπών.

    Φωτογράφιση: Θανάσης Κρίκης
    <p><strong>5. Καταναλώνετε τροφές όπως το λάχανο και το σπανάκι</strong><br /> Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο, και αποδεδειγμένα μειώνουν τις κράμπες  και ανακουφίζουν τα συμπτώματα της π
    1 / 2

    Η περίοδος επηρεάζει τις μέρες σχεδόν όλων των γυναικών. Το καλοκαίρι και ο συνδυασμός της θάλασσας, των υψηλών θερμοκρασιών και των υπαίθριων δραστηριοτήτων οδηγούν συνήθως σε εντονότερους πόνους περιόδου και ενοχλήσεις που στερούν στιγμές από τις διακοπές. Ο Παναγιώτης Χριστόπουλος, MD, MSc, PhD, IFEPAG, Μαιευτήρας - Γυναικολόγος, Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών, μας βοηθήσουν να μειώσουμε τον πόνο ώστε να απολαύσουμε ξέγνοιαστα όλες τις ημέρες των διακοπών:

    1. Έχετε δεύτερο μαγιό και μην το αφήνετε να στεγνώνει επάνω στο σώμα σας.
    2. Αποφεύγετε τις βουτιές σε πολύ κρύες θάλασσες.
    Ειδικά όταν είστε αδιάθετη, ο οργανισμός σας προσπαθεί να αποβάλει αίμα και το κρύο νερό, το οποίο συμβάλλει στη συστολή των αγγείων, δεν βοηθάει την κατάσταση.
    3. Μην ξαπλώνετε κατευθείαν στην άμμο ή στα βότσαλα, ακόμα και αν βρίσκεστε σε ακτή που φαίνεται καθαρή. Φροντίστε να έχετε πάντα μαζί σας ψάθα και πετσέτα, αφού ο κίνδυνος από μια μόλυνση ελλοχεύει.
    4. Καταπολεμήστε το φούσκωμα
    Αποφύγετε τα βαριά γεύματα και το αλάτι. Οι μεγάλες ποσότητες φαγητού αυξάνουν το φούσκωμα που ούτως ή άλλως η περίοδος προκαλεί και οι αλατισμένες τροφές βοηθούν την κατακράτηση υγρών.

    facebook twitter Instagram