My Windows: Η νέα χιουμοριστική καμπάνια της ALUMIL

Η πρωτοποριακή πλατφόρμα της ALUMIL που αποτελεί την καλύτερη "γέφυρα" μεταξύ του αγοραστικού κοινού και των έμπειρων κατασκευαστών αλουμινίου.

ΓΡΑΦΕΙ: ELLE
My Windows: Η νέα χιουμοριστική καμπάνια της ALUMIL

Τι γίνεται όταν η καθημερινότητά σου υποβαθμίζεται από τη χαμηλή απόδοση των κουφωμάτων σου; Πώς πρέπει να αντιδράσεις όταν τα παράθυρά σου μπάζουν, τρίζουν ή παρουσιάζουν κακές επιδόσεις στο επίπεδο της θερμομόνωσης, της ηχομόνωσης και της αντοχής έναντι έντονων καιρικών συνθηκών;

Σίγουρα, η άρνηση της κατάστασης δεν πρόκειται να βελτιώσει την κατάσταση. Στη νέα καμπάνια της ALUMIL, ο ήρωας που υποδύεται ο επιτυχημένος κωμικός ηθοποιός και παρουσιαστής, Γιάννης Σαρακατσάνης, έρχεται αντιμέτωπος με όλα τα παραπάνω και παρότι προσπαθεί να παραμείνει ψύχραιμος παριστάνοντας πως όλα είναι υπό έλεγχο, η πραγματικότητα των διαψεύδει. Η λύση στα προβλήματα του πρωταγωνιστή της καμπάνιας; Το My Windows! Η πρωτοποριακή πλατφόρμα της ALUMIL που αποτελεί την καλύτερη "γέφυρα" μεταξύ του αγοραστικού κοινού και των έμπειρων κατασκευαστών αλουμινίου από το δίκτυο συνεργατών της εταιρείας, συνιστά τον ιδανικό "σύμμαχο" κάθε δυνητικού πελάτη, που θέλει να αντικαταστήσει τα παλιά κουφώματα με ενεργειακά συστήματα αλουμινίου από την ALUMIL.

My Windows

Δείτε το πρώτο video της νέας καμπάνιας: