
Όσο κι αν ο David Beckham πίστευε πως οι ημέρες όπου έκανε μόντελινγκ για εσώρουχα ήταν πίσω του, η νέα συλλογή BOSS ONE Bodywear κατέφθασε για να τον διαψεύσει. Ειδικότερα, ο πρώην δημοφιλής ποδοσφαιριστής και αγαπημένος σταρ πρωταγωνιστεί στη νέα διαφημιστική καμπάνια εσωρούχων της BOSS, με αφορμή το λανσάρισμα της νέας συλλογής του iconic brand, υπό τη σκηνοθεσία του θρυλικού φωτογραφικού διδύμου Mert και Marcus.
"Η κυκλοφορία της συλλογής BOSS ONE Bodywear σηματοδοτεί ένα ακόμη ορόσημο και ένα νέο κεφάλαιο στη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας συνεργασία με τον David Beckham. Επιπλέον είναι απόδειξη της κοινής μας αφοσίωσης στο στυλ και την υπεροχή. Τα εσώρουχα είναι μια εμβληματική κατηγορία προϊόντων και με αυτήν την καμπάνια, στοχεύουμε να εμπνεύσουμε τους πελάτες και τους ακολουθητές του brand παγκοσμίως περισσότερο από ποτέ", δήλωσε ο Daniel Grieder, CEO της HUGO BOSS.
Λίγα λόγια για τη συλλογή
Η συλλογή BOSS ONE Bodywear αποτελείται από ανδρικά εσώρουχα υψηλής ποιότητας, συμπεριλαμβανομένων trunks, σλιπ, μπλουζάκια και T-shirts σε μινιμαλιστικές αποχρώσεις του μαύρου και του λευκού. Φτιαγμένα από ένα εφαρμοστό μείγμα βαμβακιού και ελαστάνης, προσφέρουν άνεση και αυτοπεποίθηση καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Στην καμπάνια, που επιμελήθηκε το δημιουργικό agency Team Laird, οι Mert και Marcus αποτυπώνουν το εμβληματικό κινηματογραφικό τους στυλ σε εντυπωσιακές φωτογραφίες και βίντεο του David Beckham. Τον βλέπουμε να καταφθάνει με ένα κλασικό σπορ αυτοκίνητο και να εισέρχεται σε μια ατμοσφαιρική αποθήκη στη Νέα Υόρκη, σε σκηνές που κόβουν την ανάσα.
Στην οθόνη, ο Beckham καλεί τους θεατές να τον ακολουθήσουν, καθώς επιστρέφει στο σπίτι του υπό τον ρυθμό του εμβληματικού τραγουδιού "In the Air Tonight”. Ετοιμαστείτε για τόλμη μαζί με ένα στοιχείο έκπληξης, καθώς ο Beckham αποκαλύπτει το νέο μαύρο BOSS ONE Bodywear trunk.
"Είχα πει κάποτε ότι οι μέρες μου ως μοντέλο εσωρούχων είχαν τελειώσει, αλλά όταν η BOSS μοιράστηκε μαζί μου το όραμά της για τη συλλογή και έφερε τους καλούς μου φίλους Mert και Marcus για τη φωτογράφηση με τις λαμπρές δημιουργικές τους ιδέες, δεν μπορούσα να αρνηθώ", δήλωσε ο David Beckham. "Η νέα συλλογή BOSS ONE είναι εξαιρετικά καλοφτιαγμένη. Είμαι περήφανος που υποστηρίζω τη BOSS σε αυτή τη μακροχρόνια στρατηγική συνεργασία μας μέσω αυτής της καμπάνιας".
Η παγκόσμια καμπάνια
Πρόκειται για ένα τεράστιο εγχείρημα, αφού για πρώτη φορά στην ιστορία της BOSS, ο Beckham θα εμφανιστεί σε διαφημιστικά spots της BOSS ONE Bodywear στις κινηματογραφικές αίθουσες και σε δημοφιλείς streaming πλατφόρμες, όπως Amazon Prime, Netflix, HBO Max, Paramount Plus και Sky TV.
Τεράστιες φωτογραφίες του Beckham με τη νέα συλλογή του θα εμφανιστούν σε billboards και high-traffic τοποθεσίες, καθώς και σε καταστήματα BOSS και πολυκαταστήματα παγκοσμίως. Στα social media, σχεδόν 100 influencers θα επιδείξουν τα BOSS ONE Bodywear σε διάφορες social πλατφόρμες.
Επιπλέον, για πρώτη φορά η BOSS θα τοποθετήσει BOSS ONE Bodywear αυτόματους πωλητές σε κομβικές τοποθεσίες σε Ευρώπη και ΗΠΑ, που θα πωλούν εμβληματικά κομμάτια της συλλογής με διασκεδαστικό, διαδραστικό τρόπο. Παράλληλα, πάνω από 100 ειδικά pop-ups θα στηθούν σε premium καταστήματα παγκοσμίως, προσφέροντας ολόκληρη την πρώτη συλλογή της BOSS ONE Bodywear.
Το λαμπερό λανσάρισμα
Για να τιμήσει τη συμμετοχή του David Beckham στην καμπάνια BOSS ONE Bodywear, η BOSS παρουσίασε επίσημα τη νέα συλλογή σε ένα exclusive event στις 30 Ιανουαρίου 2025, στον εντυπωσιακό χώρο Lightroom, στο King’s Cross του Λονδίνου.
Η εκδήλωση, που φιλοξενήθηκε στον εκπληκτικό, υπόγειο εκθεσιακό χώρο του Lightroom, παρουσίασε την καμπάνια BOSS ONE Bodywear στους προσκεκλημένους μέσα από 360° οθόνες. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, εντυπωσιακά καθηλωτικά φώτα γέμισαν τον χώρο, καλωσορίζοντας τους καλεσμένους, δημιουργώντας προσμονή για την προβολή της ταινίας της καμπάνιας και, αργότερα, παρασύροντας τους καλεσμένους στη χορευτική πίστα, η βραδιά εξελίχθηκε σε μια αξέχαστη εμπειρία. Τα Golden Martinis, επιμελώς δημιουργημένα οn-site από τη luxury gin brand Seventy One, σε συνδυασμό με τις εκρηκτικές εμφανίσεις των Mark Ronson και Honey Dijon στα decks, έδωσαν τον απόλυτο ρυθμό, ολοκληρώνοντας μια βραδιά γεμάτη στυλ και ενέργεια.
Αναμφίβολα, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί πως ο David Beckham είναι η πιο ταιριαστή επιλογή για το λανσάρισμα της συλλογής. Να σημειωθεί πως η νέα συλλογή BOSS ONE Bodywear θα είναι διαθέσιμη στο boss.com, σε ειδικά pop-ups, σε καταστήματα BOSS παγκοσμίως, καθώς και σε επιλεγμένους συνεργάτες BOSS από την 1η Φεβρουαρίου.