Από την Ισπανία με αγάπη: Ένας αιώνας Pedro Garcίa

Με σήμα κατατεθέν τη διαχρονική κομψότητα και τον αβίαστο συνδυασμό πολυτέλειας και άνεσης, η Pedro Garcίa γιορτάζει 100 χρόνια, αποκαλύπτοντας στο ELLE το μυστικό πίσω από την επιτυχία ενός brand που εξελίσσεται χωρίς να προδίδει την ταυτότητά του.

Από την Ισπανία με αγάπη: Ένας αιώνας Pedro Garcίa

Με ιστορία που μετράει έναν αιώνα, βαθύ σεβασμό στην κληρονομιά της και κομψά κομμάτια που έχουν αγαπηθεί από τις celebrities παγκοσμίως, η Pedro Garcίa εξακολουθεί να κυριαρχεί στον χώρο των πολυτελών υποδημάτων, αποδεικνύοντας ότι η επιτυχία έχει άμεση σχέση με το να αγαπάς πραγματικά αυτό που κάνεις. Το ELLE μίλησε με τον Pedro Garcίa, καλλιτεχνικό διευθυντή του ισπανικού brand και εγγονό του ιδρυτή, ο οποίος —μαζί με την αδερφή του Mila— ανήκει στην τρίτη γενιά που ηγείται της οικογενειακής επιχείρησης.

PEDRO_GARCIA
Ο Pedro Garcίa, καλλιτεχνικός διευθυντής του ισπανικού brand

"Ο παππούς μας ίδρυσε την εταιρεία το 1925, ο πατέρας μας την εξέλιξε και έβαλε τα θεμέλια γι' αυτό που είναι σήμερα και εμείς τη μεταμορφώσαμε σε ένα σύγχρονο brand με ξεχωριστή ταυτότητα", εξηγεί ο ίδιος, αποκαλύπτοντας πως το μυστικό της μακροβιότητας τoυ brand μπορεί να αναζητηθεί στις αξίες και στην υποστήριξη που έλαβαν ο ίδιος και η αδερφή του από την οικογένειά τους. Στοιχεία που και εκείνος προσπαθεί να μεταλαμπαδεύσει με τη σειρά του στην επόμενη γενιά.

PEDRO_GARCIA
Στιγμιότυπο από το πλούσιο αρχειακό υλικό της Pedro Garcίa

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η Pedro Garcίa έχει ένα φανατικό κοινό το οποίο περιλαμβάνει stylish it-girls, μέλη βασιλικών οικογενειών, σταρ του Χόλιγουντ και pop icons, αφού οι συλλογές των luxury υποδημάτων που λανσάρει βασίζονται στην αδιαπραγμάτευτη ποιότητα και την άνεση. Όπως εξηγεί ο Garcίa, η συνταγή της επιτυχίας συνοψίζεται στην έννοια του "Made in Spain". Από τη μία η αισθητική του brand αντλεί πολλά στοιχεία από το μεσογειακό πνεύμα της νοτιοανατολικής Ισπανίας —από όπου ξεκίνησε— και την ουσία του ανεπιτήδευτου. Από την άλλη, το ότι η παραγωγή γίνεται στην πόλη Έλντα της επαρχίας Αλικάντε —τόπος με μακρά παράδοση στην υποδηματοποιία— σε ιδιόκτητο εργοστάσιο, εγγυάται την ασυναγώνιστη ποιότητα. "Πιστεύουμε στη φιλοσοφία του Made in Spain και δεσμευόμαστε να διασφαλίσουμε ότι ο κοινωνικός αντίκτυπος της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας είναι 100% θετικός για το περιβάλλον της περιοχής", συμπληρώνει ο ίδιος.

Αναμφίβολα, το 2025 αποτελεί κομβικό έτος για την εταιρεία, αφού γιορτάζει έναν αιώνα ζωής στον χώρο της μόδας και παράλληλα σχεδιάζει τα επόμενα συναρπαστικά βήματά της.

Πρόσφατα, η Pedro Garcίa κυκλοφόρησε το βιβλίο Seasons: A Journey Through Spain with Pedro Garcίa (Εποχές: ένα ταξίδι ανά την Ισπανία με την Pedro Garcίa) που αποτυπώνει την ουσία του brand μέσα από μια πολιτιστική εξερεύνηση της χώρας. Με ένα πλούσιο και εκτεταμένο αρχείο από εκατοντάδες εικόνες, ιστορίες, τοποθεσίες και στιγμές, το συγκεκριμένο project συμπυκνώνει το πνεύμα του οίκου.

PEDRO_GARCIA
Το βιβλίο Seasons: A Journey Through Spain with Pedro Garcίa αποτυπώνει την ουσία του brand μέσα από μια πολιτιστική εξερεύνηση της χώρας

Παράλληλα, η νέα capsule συλλογή Essentia, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Swarovski, συνδυάζει την ουσία του παρελθόντος με μια σύγχρονη ευαισθησία, αντικατοπτρίζοντας τις αξίες που έχουν καθορίσει την Pedro Garcίa επί χρόνια.

pedro_garcia
Μπότες με block τακούνι από τη νέα συλλογή Pedro Garcia FW25
pedro_garcia
Suede slipper από μαλλί ισπανικού προβάτου Churra από τη συλλογή FW25
pedro_garcia
Mule με γυαλιστερές λεπτομέρειες από τη συλλογή FW25.


Όπως αναφέρει ο Garcίa για τη νέα συλλογή και την επί 25 έτη συνεργασία με το luxury brand κοσμημάτων, "τα κρύσταλλα Swarovski έχουν γίνει μέρος της οπτικής μας ταυτότητας και είμαστε περήφανοι που συνεχίζουμε να δημιουργούμε μαζί με μια εταιρεία που μοιράζεται τη δέσμευσή μας στην αριστεία και την καινοτομία".

Όσο για το μέλλον; Η κύρια επιδίωξη της οικογένειας είναι η εταιρεία να εξελίσσεται συνεχώς, τόσο με την ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας της όσο και με τη στρατηγική επέκτασή της σε νέες αγορές, διατηρώντας πάντα την αυθεντικότητά της. "Το όραμά μας είναι μακροπρόθεσμο: να εξελισσόμαστε με σκοπό να θέτουμε τα θεμέλια για τον επόμενο αιώνα της Pedro Garcίa", υπογραμμίζει ο καλλιτεχνικός διευθυντής του brand. Στα επόμενα 100, λοιπόν!

Διαβάστε Επίσης