Λέμε ναι σε αυτή την εκστρατεία ευαισθητοποίησης

Μέχρι και τις 31 Οκτωβρίου, με κάθε αγορά ενός σετ Primadonna Deauville στο χρώμα Persian Red, η εταιρεία Primadonna θα ενισχύει τον οργανισμό Think Pink με ένα σημαντικό ποσό.

Λέμε ναι σε αυτή την εκστρατεία ευαισθητοποίησης

Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού, διαδίδοντας παντού πόσο σημαντική είναι η πρόληψη και η ενημέρωση. Σε αυτή την παγκόσμια εκστρατεία συμμετέχει και η εταιρεία Χρήστος Μουφτόγλου Α.Ε. – “Elegance” σε συνεργασία με την Βελγική εταιρεία εσωρούχων Primadonna, Έως και τις 31 Οκτωβρίου, με κάθε αγορά ενός σετ Primadonna Deauville στο χρώμα Persian Red, η εταιρεία Primadonna θα δωρίσει 30,000 ευρώ από αυτή την εκστρατεία στον οργανισμό Think Pink.

Επίσης, οι γυναίκες που έχουν υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση μαστού μπορούν να έχουν κάποια μοντέλα από την μόνιμη συλλογή της PrimaDonna τροποποιημένα δωρεάν με μια προσαρμοσμένη προσθήκη που είναι ραμμένη στο εσωτερικό του σουτιέν. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκστρατεία αυτή επικοινωνήστε με τα καταστήματα Elegance.