Είδαμε πρώτες τις σαγιονάρες του καλοκαιριού

Οι αγαπημένες μας Havaianas μάς παρουσίασαν τα νέα σχέδια του καλοκαιριού με έναν διαφορετικό τρόπο, μέσα από την πλατφόρμα Zoom. Πλέον ανυπομονούμε ακόμα περισσότερο για διακοπές.

Είδαμε πρώτες τις σαγιονάρες του καλοκαιριού
Είδαμε πρώτες τις σαγιονάρες του καλοκαιριού - εικόνα 1

Το Brand Havaianas πραγματοποίησε την πρώτη διαδικτυακή παρουσίαση για τη φετινή συλλογή Άνοιξη – Καλοκαίρι 2020, με κύριο γνώμονα την αίσθηση υπευθυνότητας αλλά και με πνεύμα αισιοδοξίας και πρωτοπορίας.

Είδαμε πρώτες τις σαγιονάρες του καλοκαιριού - εικόνα 2

Εκπρόσωποι από τα MME, καθώς και influencers, συντονίστηκαν διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM και ήρθαν «κοντά», βιώνοντας μια ξεχωριστή και καλοκαιρινή εμπειρία. Οι καλεσμένοι, που τίμησαν με τη συμμετοχή τους το brand, είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν με ένα διαφορετικό τρόπο τα highlights της φετινής συλλογής Άνοιξη – Καλοκαίρι 2020. Δεν έλειψαν βέβαια και οι εκπλήξεις, όπως ήταν η συνταγή που μοιράστηκε με τους καλεσμένους ο γνωστός food blogger Γαβριήλ Νικολαΐδη για ένα άκρως καλοκαιρινό και δροσιστικό smoothie, καθώς και η guest εμφάνιση του macaw παπαγάλου Nemo που έδωσε και φέτος μια εξωτική νότα σε αυτή την ξεχωριστή παρουσίαση.

Είδαμε πρώτες τις σαγιονάρες του καλοκαιριού - εικόνα 3

Επίτιμοι καλεσμένοι της παρουσίασης ήταν η Mrs. Merel Werners, Marketing Director Havaianas EMEIA και ο κ. Στέργιος Καρακώστας, Country Manager του brand Havaianas σε Ελλάδα και Κύπρο.

Είδαμε πρώτες τις σαγιονάρες του καλοκαιριού - εικόνα 4

Η Mrs. Merel Werners εξέφρασε το θαυμασμό της προς την Ελλάδα για την αντιμετώπιση της πανδημίας του Covid-19 σε κοινωνικό επίπεδο αλλά και όσον αφορά την επικοινωνιακή πρωτοπορία με τη διοργάνωση της πρώτης διαδικτυακής παρουσίασης για το brand παγκοσμίως. Τόνισε ασφαλώς ότι ο σκοπός του brand παραμένει πάντα ο ίδιος: να δίνει χρώμα, χαρά και ευτυχία στους ανθρώπους, που είναι πάντα το επίκεντρο όλων των δράσεων του.

Ο κ. Στέργιος Καρακώστας τόνισε τη σημασία που δίνει το brand στην αναζήτηση νέων τρόπων επικοινωνίας τόσο με τους εκπροσώπους της μόδας και του lifestyle, όσο και με το καταναλωτικό κοινό, αλλά και την ελπίδα και προσμονή για ένα καλοκαίρο που θα είναι ναι μεν διαφορετικό, αλλά θα έχει σίγουρα «Havaianas διάθεση».

www.havaianas-store.com