Όλοι οι δρόμοι οδηγούν και φέτος στη Μύκονο, οπότε δεν θα μπορούσε να λείπει ο οίκος Burberry από τον απόλυτο καλοκαιρινό προορισμό. Στο εσωτερικό της μπουτίκ στο Nammos Village τα έπιπλα όπως και τα φωτιστικά έχουν κατασκευαστεί μέσα από μια ποικιλία υλικών, όπως το plywood, καθρέπτες και γυαλιστερές επιφάνειες. Η εξωτερική βεράντα, διαθέτει ξύλινη πέργκολα εμπνευσμένη από την παραδοσιακή Μυκονιάτικη αρχιτεκτονική, με ταπετσαρίες που διαθέτουν το καλοκαιρινό ΤΒ monogram σε azure μπλε αποχρώσεις.
Το pop-up κατάστημα διαθέτει τη συλλογή Φθινόπωρο / Χειμώνας 2020 Pre-Collection του Riccardo Tisci, Chief Creative Officer της Burberry. Η συγκεκριμένη συλλογή, γιορτάζει τη νέα ταυτότητα του οίκου Burberry – ενισχύοντας σχέδια και μοτίβα από τα αρχεία του με την αίσθηση της ελευθερίας και της ζωντάνιας.
Το pop-up κατάστημα επίσης διαθέτει τη δεύτερη Thomas Burberry Monogram συλλογή, με ονομασία TB Summer Monogram, η οποία ενσωματώνει το ελεύθερο πνεύμα και την αισιοδοξία του καλοκαιρού.
Το Burberry Nammos Village pop-up store θα παραμείνει ανοιχτό έως τον Οκτώβριο του 2020.




