"La Croisière": Η νέα συλλογή του Jacquemus σήμανε την άτυπη έναρξη της Εβδομάδας Μόδας Υψηλής Ραπτικής

O Simon Porte Jacquemus επέστρεψε στο Παρίσι για την παρουσίαση της νέας του συλλογής που έγινε trending topic στα social media.

"La Croisière": Η νέα συλλογή του Jacquemus σήμανε την άτυπη έναρξη της Εβδομάδας Μόδας Υψηλής Ραπτικής Courtesy of Jacquemus

Ένα αχανές λιβάδι από στάχυα; Check. Μια παραλία στη Χαβάη; Check. Βερσαλλίες; Check. Αλυκές στη Νότια Γαλλία; Check. Capri; Check. Αναμφίβολα, ο Simon Porte Jacquemus και η ομάδα του έχουν ένα αστείρευτο ταλέντο να βρίσκουν τα πιο εντυπωσιακά μέρη για την παρουσίαση των συλλογών του, κάνοντάς μας να ανυπομονούμε για το επόμενο και τη σκέψη πίσω από την όλη σκηνοθεσία. Για την τελευταία συλλογή του "La Croisière", ο ταλαντούχος σχεδιαστής επέστρεψε στο Παρίσι μία ημέρα πριν την έναρξη της Εβδομάδας Μόδας Υψηλής Ραπτικής για να παρουσιάσει μία διαφορετική κολεξιόν, πιο intimate, σε έναν αντίστοιχο χώρο.

Ειδικότερα, ο Jacquemus αποκάλυψε τη συλλογή του στο παλιό διαμέρισμα του διάσημου Γάλλου αρχιτέκτονα Auguste Perret που βρίσκεται στον 16ο τομέα του Παρισιού, για το οποίο είχε εκφράσει την "εμμονή" του στο παρελθόν. Όπως είχε δηλώσει πριν από λίγες ημέρες, ο ίδιος επιθυμούσε να προσφέρει στο κοινό του κάτι προσωπικό, αλλά συμπεριληπτικό. 

 

 
 

 

 

 
 
 

 
 

 
 
 

 
 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

 

Περίπου 45 καλεσμένοι έφτασαν στο venue ανάμεσα στους οποίους βρέθηκαν οι Pamela Anderson, Carla Bruni, Tyla, Raye, Nicholas Alexander Chavez, για να θαυμάσουν τη νέα συλλογή του 35χρονου δημιουργού. 

 

 
 

 

 

 
 
 

 
 

 
 
 

 
 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

 

Και πράγματι η συλλογή αυτή ήταν ξεχωριστή και διαφορετική από τις άλλες, γεγονός που έγινε αντιληπτό, με αρκετούς να σχολιάζουν στα social media ότι τα 41 κομμάτια που παρουσιάστηκαν δεν θύμιζαν σε τίποτα την ανέμελη ταυτότητα του brand που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το καλοκαίρι στη Νότια Γαλλία, παρά παρέπεμπαν σε couture σχέδια άλλων διάσημων οίκων. 

Αυτή η διαφορετική προσέγγιση, ωστόσο, είχε να κάνει με τη σκέψη του δημιουργού για το πώς θα ήταν το brand του τη δεκαετία του '50, με τις σιλουέτες να έχουν έντονες αναφορές στην εν λόγω εποχή. Παράλληλα, με αφορμή το άνοιγμα των καταστημάτων του στη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες που τότε δεν είχε πραγματοποιηθεί, ο Simon Porte Jacquemus έφερε στο μυαλό του το πώς οι οίκοι μόδας βλ. Dior και Chanel ταξίδευαν στο παρελθόν και διέσχιζαν τον Ατλαντικό για να παρουσιάσουν τους κώδικες των brands τους σε όλο τον παγκόσμιο χάρτη. Έτσι, λοιπόν ο σχεδιαστής καταπιάστηκε με το να αναζητήσει στα αρχεία του τι είναι αυτό που ορίζει το brand Jacquemus, ξεκινώντας ένα αντίστοιχο ταξίδι που φυσικά πήρε τον τιτλο "La Croisière". 

Και ενώ οι σιλουέτες και όλη η αισθητική ήταν έντονα επηρεασμένα από την εποχή εκείνη - για την οποία μίλησε ο Jacquemus- η ταυτότητά του είναι καλά ριζωμένη και αναγνωρίσιμη στις νέες δημιουργίες. Οι γεωμετρικές αναλογίες, οι ρίγες, τα πουά αποτελούν τα στοιχεία - σήμα κατετεθέν του σχεδιαστή που επαναλαμβάνονται στις συλλογές του. Από την άλλη, το μοτίβο της μπανάνας που εμφανίστηκε σε αρκετά από τα εντυπωσιακά looks του Jacquemus - σε φορέματα, στα παπούτσια, στα σκουλαρίκια - έκανε τη σύνδεση με τη διάθεση "για πάντα καλοκαίρι" που αποπνέουν οι δημιουργίες του, παρά το νοσταλγικό vibe.

 

 
 

 

 

 
 
 

 
 

 
 
 

 
 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

 

Με λίγα λόγια, η παρουσίαση της συλλογής του Jacquemus - που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Apple, αφού το σόου βιντεοσκοπήθηκε από το νέο iPhone- αποτέλεσε την άτυπη έναρξη της Εβδομάδας Μόδας Υψηλής Ραπτικής, που ξεκινάει επίσημα σήμερα 27 Ιανουαρίου. 

Πάρε μία γεύση από το σόου:

 

 
 

 

 

 
 
 

 
 

 
 
 

 
 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

 

Διαβάστε Επίσης