Μπαίνοντας στην Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ, στο λιμάνι του Πειραιά, νιώσαμε αμέσως ότι δεν επρόκειτο για μια τυπική παρουσίαση. Ο πέτρινος, ατμοσφαιρικός χώρος είχε μεταμορφωθεί σε ένα σκηνικό σχεδόν κινηματογραφικό, σαν να πατάμε μέσα σε μια άλλη εποχή γνώριμη αλλά ταυτόχρονα απρόβλεπτη. Εκεί, ο οίκος MINAS μας σύστησε τη νέα του καμπάνια, "Humans", αφιερωμένη στον άνθρωπο και στα νέα κοσμήματα που ενσωματώνονται στη συλλογή.

Οι καλεσμένοι μπορούσαν να περιπλανηθούν ελεύθερα στον χώρο, σαν θεατές. Στους τοίχους, φωτογραφίες από τη νέα καμπάνια: οκτώ διαφορετικοί χαρακτήρες, αποτυπωμένοι από τον φακό του Κώστα Κουτάγιαρ, να φορούν κοσμήματα MINAS όχι σαν αξεσουάρ, αλλά σαν προέκταση του εαυτού τους. Δεν έμοιαζαν να "ποζάρουν” — έμοιαζαν να υπάρχουν, να χορεύουν, να μας χαμογελούν, να θέλουν να εκφραστούν σαν ξεχωριστές προσωπικότητες.


Τριγύρω σε διάφορες γωνιές αντικείμενα που συνέδεαν το παλιό με το σύγχρονο: ένα αυτοκίνητο, μια παλιά μοτοσυκλέτα, ένα μπιλιάρδο, vintage σαλονάκια και φωτιστικά, arcade παιχνίδια και μια μηχανή για pop corn. Όλα μαζί δημιουργούσαν ένα περιβάλλον που ξυπνούσε μνήμες, το παιδί μέσα μας, αλλά και την ανάγκη για παιχνίδι στο τώρα.


Η μουσική από το DJ stage, με τον Tourist σε συνεργασία με τη MoS, μας θύμιζε διαρκώς ότι βρισκόμασταν σε μια συλλογική εμπειρία με σύνθημα την μοναδικότητα. Σε ένα σχεδόν μαγικό πάρτι. Πίσω από τον DJ, προβάλλονταν το video του Κώστα Δημά και το AI-generated video του antnb52, ενισχύοντας την αίσθηση ενός ζωντανού, πολυεπίπεδου σύμπαντος. Ήταν και αυτό το βίντεο που κάθε φορά που το κοίταγε κανείς παρατηρούσε και κάτι διαφορετικό για να μοιραστεί με τον διπλανό του ή να σκεφτεί.


Στο Play Area, ανακαλύψαμε για πρώτη φορά και τη νέα apparel συλλογή του Studio Minas, ως φυσική συνέχεια της φιλοσοφίας του οίκου που συνδυάζει φόρμα, σώμα, κίνηση και καθημερινότητα.

Ο παλμός της βραδιάς ανέβαινε μπροστά στο εντυπωσιακό bar της Grey Goose vodka, όπου ετοιμάζονταν δύο signature cocktails — Pink Echo και As One — που έβαλαν τη δική τους σφραγίδα σε αυτό το κρύο βράδυ του Δεκέμβρη. Εκεί μπροστά από τη μπάρα του bar ήταν και το πιο δημοφιλές σημείο συνάντησης.

Ιδιαίτερα δημοφιλές, ήταν και το Red Room. Εκεί οι καλεσμένοι μπορούσαν φορώντας τα αγαπημένα τους κοσμήματα να ποζάρουν μπροστά στον φακό του Ανδρέα Μπέκα.

Ο κόκκινος φωτισμός και η μινιμαλιστική ατμόσφαιρα μας έκαναν όλους να νιώσουμε ότι για λίγο γινόμασταν κι εμείς μέρος του κόσμου του Humans — όχι ως καλεσμένοι, αλλά ως πρωταγωνιστές. Αυθόρμητες στιγμές, βλέμματα και εκφράσεις προστέθηκαν στο συλλογικό αφήγημα της καμπάνιας που μπορούσαμε να το πάρουμε μαζί μας.


Η καμπάνια Humans
Οι οκτώ χαρακτήρες της καμπάνιας δεν εκπροσωπούν απλώς διαφορετικούς ανθρώπους. Εκφράζουν διαφορετικούς τρόπους ύπαρξης. Παλιά και νέα σχέδια, από την Archive συλλογή έως τα νέα κοσμήματα του Προμηθέα Σπυρίδη, όλα επιλέχθηκαν με βάση το στυλ και την ενέργεια του κάθε χαρακτήρα. Τα ίδια κοσμήματα φορεμένα αλλιώς — όπως ακριβώς κι εμείς μπορούμε να τα ενσωματώσουμε στα outfits μας με τον δικό μας τρόπο. Γιατί δεν έχει σημασία η ηλικία, το φύλο ή το πού ανήκουμε. We are humans after all.

Το "Humans" δεν ήταν ένα απλό party. Το νιώσαμε ως την αρχή ενός νέου κεφαλαίου που έχει βαθιά πίστη στις ρίζες του οίκου Minas. Το brand συνεχίζει να εξελίσσεται, να πειραματίζεται και να ανοίγει νέες διαδρομές, με σταθερή αφετηρία τον σεβασμό στη φόρμα, την εργονομία και πάνω απ’ όλα την αλήθεια της ανθρώπινης εμπειρίας.
Αυτό επιβεβαίωσε και ο managing director του brand Αρίων Σπυρίδης μιλώντας εκείνο το βράδυ στο ELLE "Είμαστε εδώ σήμερα για να τιμήσουμε την κληρονομιά μας, για να συνεχίσουμε αυτή την ιστορία και αυτό το ταξίδι. Και θα το συνεχίσουμε έχοντας στο μυαλό μας το μήνυμα της καμπάνιας Humans που δεν είναι άλλο από το πόσο μοναδικός είναι ο καθένας από εμάς και το πόσο ξεχωριστοί είμαστε όλοι μας".