
Ρίχνοντας μια ματιά στην ιστορία της μόδας, τα ρούχα δεν λειτούργησαν ποτέ ως ένα απλό κάλυμμα για το σώμα. Πάντα είχαν μία ιδιαίτερη σημασία, θέλοντας πολλές φορές να στείλουν ένα μήνυμα, να συνδεθούν με μία ανάμνηση, να γίνουν τα ίδια το συναίσθημα. Η γκαρνταρόμπα σου, άλλωστε, δεν είναι απλώς μια συλλογή υφασμάτων, είναι μια αντανάκλαση της ζωής σου, του τρόπου που κινείσαι στον κόσμο και των σχέσεων που χτίζεις. Με βάση αυτή τη σκέψη εμπνεύστηκε η Answear τη νέα της καμπάνια για τη σεζόν Φθινόπωρο / Χειμώνας 2025, αξιοποιώντας για ακόμα μία φορά το σύνθημα "Ντύσε τη Ζωή σου Με Πολύτιμες Στιγμές”. Τα ρούχα, στην ουσία, τοποθετούνται στο επίκεντρο, γίνονται μάρτυρες της αφήγησής μας και μας βοηθούν να εκφράσουμε τα πραγματικά μας συναισθήματα. Όπως ο χορός γίνεται η αφορμή για να έρθουμε πιο κοντά – όπως δείχνει και η νέα καμπάνια της Answear – έτσι και τα fashion items αποκτούν νέα σημασία. Δεν είναι πια μόνο πρακτικά αντικείμενα, αλλά φέρνουν στο προσκήνιο το συναίσθημα.
Όπως θα αναφέρει και η Marketing Director της Answear, Marta Sawicka, "ένα fashion item μπορεί να έχει πολλαπλές έννοιες ανάλογα με το ποιος το φορά και κάτω από ποιες συνθήκες. Ακριβώς όπως και οι ανθρώπινες σχέσεις έχουν διαφορετικές αποχρώσεις, έτσι και τα ρούχα μας μπορούν να αποκτήσουν νέα διάσταση ανάλογα με το πλαίσιο [...] H ιδέα του ‘ Ντύσε Τη Ζωή Σου Με Πολύτιμες Στιγμές’ πραγματώνεται σε πολλά επίπεδα – από την διαφορετικότητα των σχέσεων μέχρι το παιχνίδι των λέξεων και την πολλαπλή φύση των ρούχων”.
Όπως γίνεται φανερό από τα σποτ της καμπάνιας, τα ρούχα έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο, όμως δεν παρουσιάζονται με τον παραδοσιακό τρόπο. Για παράδειγμα, δεν χρειάζεσαι ένα πουκάμισο μόνο για να ντυθείς αλλά για να ζήσεις τη στιγμή που το αφήνεις.
Από την άλλη, το πανωφόρι που φοράς, δεν σου είναι μόνο απαραίτητο για να ζεσταθείς, αλλά το χρησιμοποιείς για να νιώσεις τη ζεστασιά της στιγμής με το άλλο σου μισό. Τα ρούχα, λοιπόν, γίνονται το μέσο για τη δημιουργία αναμνήσεων, έντονων συναισθημάτων και ξεχωριστών στιγμών και δεν παραμένουν "άψυχα” κομμάτια μιας ντουλάπας.
Πώς μπορείς να δώσεις νέα ζωή στα κομμάτια σου;
Φουλάρι
Μπορεί να έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε το φουλάρι συνήθως στα μαλλιά, ένα διαχρονικό item που βρίσκει τη θέση του στην γκαρνταρόμπα του φθινοπώρου και της άνοιξης, ωστόσο αυτή τη σεζόν μπορούμε να το συνδυάσουμε στην εμφάνισή μας ως ζώνη ή ως αξεσουάρ της τσάντας μας αντί ενός charm. Είναι το στοιχείο που θα δώσει χαρακτήρα στο look σου και πιθανώς να το συνδέσει με μία ιδιαίτερη ανάμνηση.
Πουκάμισο
Ναι, το πουκάμισο είναι αναντικατάστατο κομμάτι στην γκαρνταρόμπα του φθινοπώρου. Γι'αυτό το φετινό φθινόπωρο, φόρεσε το ως πανωφόρι τις ημέρες που η θερμοκρασία θα δείχνει πτωτική πορεία, αλλά και ως ρόμπα όταν θα σηκωθείς από το κρεβάτι.
Καμπαρντίνα
Μιλώντας για φθινοπωρινά πανωφόρια, η καμπαρντίνα αποτελεί το διαχρονικό outerwear που δεν αλλάζεις με κανένα άλλο. Όμως, μπορείς να το δανειστείς ως κουβέρτα για ένα απρόσμενο πικ νικ στο πάρκο.
Βραχιόλι
Το βραχιόλι θα συνοδεύσει τα looks σου, ως το αξεσουάρ που θα αναβαθμίσει την εμφάνισή σου, αλλά θα αξιοποιηθεί και ως ένα βοηθητικό στοιχείο για να μαζέψεις τα μανίκια της oversized μπλούζας σου ή ως μία κορδέλα που θα κρατήσει όρθια τα λουλούδια που σου πρόσφερε ο αγαπημένος σου.
Σκουφάκι
Την περίοδο Φθινόπωρο / Χειμώνας ένα σκουφάκι είναι ιδανικό για να προστατευτείς από το κρύο. Το ίδιο σκουφάκι όμως μπορεί να λειτουργήσει ως pouch για τις γρήγορες βόλτες, αλλά και ως ένα αναπάντεχο, cozy παιχνίδι που θα κρατήσει συντροφιά στο σκυλάκι σου.
Εσύ δίνεις τον ρυθμό, τα ρούχα ακολουθούν τη χορογραφία της ζωής σου. Αλλάζοντας "ρόλους”, γίνονται η αφορμή να δημιουργήσεις νέες εμπειρίες, να αφήσεις χώρο στο συναίσθημα και να ανακαλύψεις τον πιο αληθινό, μοναδικό σου εαυτό.
Σχετικά με την Answear
Η Answear είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ευρωπαϊκές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στον κλάδο της μόδας και του lifestyle. Η εταιρία λειτουργεί σε 12 ευρωπαϊκές αγορές, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα και η Κύπρος προσφέροντας νέα πρότυπα αγορών στο χώρο της. Στo answear.gr θα βρείτε πάνω από 200.000 προσεκτικά επιλεγμένα προϊόντα από περισσότερα από 500 premium fashion brands, όπως Michael Kors, Swarovski, Victoria Beckham, Furla, Tory Burch, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein. Ταυτόχρονα, δημιουργεί θεματικές, περιορισμένες συλλογές του δικού της γυναικείου brand, Answear.LAB ενώ χάρη σε μια προσεκτικά επιλεγμένη γκάμα, δίνει πρόσβαση στο κοινό της σε έναν εμπνευσμένο κόσμο μόδας.