
H Delphine Viguier-Hovasse ανήκει στο δυναμικό της L'Oréal Paris από το 1997, ενώ ανέλαβε τα ηνία της μάρκας διεθνώς το 2019 γράφοντας ιστορία, καθώς είναι η πρώτη γυναίκα που παίρνει τέτοιο ρόλο στην εταιρεία. Υπό την ηγεσία της, το brand έχει ενισχύσει τη δέσμευσή του για τη γυναικεία ενδυνάμωση, με σημείο-σταθμό στην καριέρα της το πρόγραμμα Stand-Up κατά της παρενόχλησης στον δρόμο, το οποίο έχει εκπαιδεύσει σχεδόν 3 εκατ. ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Τι κάνει τη L'Oréal Paris να ξεχωρίζει όλα αυτά τα χρόνια; Είναι μια μάρκα που πραγματικά συντροφεύει τη γυναίκα σε όλη της τη ζωή. Από όταν είναι πιο νεαρή, στα 20, που δεν έχει ακόμα αυτοπεποίθηση και θέλει προϊόντα μακιγιάζ. Αλλά και αργότερα, όταν αρχίζει να αποκτά ρυτίδες και χρειάζεται τη Revitalift και την Age Perfect ή όταν θέλει να βάψει τα μαλλιά της. Είμαστε μια μάρκα αφοσιωμένη, που προσφέρει τα καλύτερα προϊόντα σε κάθε ηλικία. Είμαστε το brand των γυναικών. Επιπλέον, προσπαθούμε να τις στηρίξουμε και σε ό,τι αφορά την επιχειρηματικότητα. Τις βοηθάμε σε έργα βιωσιμότητας και έπειτα χρησιμοποιούμε αυτά τα έργα για να βελτιώσουμε τη δική μας βιωσιμότητα ως εταιρεία. Επίσης, ως όμιλος, επιβραβεύουμε τις δυναμικές γυναίκες στην επιστήμη: στην ιατρική, τη φυσική, τη χημεία, την τεχνητή νοημοσύνη. Ακόμα, αναλαμβάνουμε δράση έμπρακτα για τις γυναίκες στον κινηματογράφο με το Lights On Women's Worth, βραβείο το οποίο δίνεται φέτος για 5η χρονιά και απονέμεται σε μια νεαρή σκηνοθέτρια ταινίας μικρού μήκους.

Πόσο δύσκολο είναι να δημιουργήσεις έναν τόσο ουσιαστικό δεσμό με τις πρέσβειρες του brand και να τον διατηρήσεις; Το βασικό, θα έλεγα, είναι οι global ambassadors να εμπιστεύονται το προϊόν. Πολλοί υποθέτουν ότι το θέμα είναι μόνο τα λεφτά. Ποτέ, δεν ισχύει αυτό. Στην αρχή, ίσως. Πρέπει να υπάρξει ένα συμβόλαιο, για δουλειά πρόκειται εξάλλου. Στην πορεία όμως, αν δεν εμπιστεύονται το προϊόν, αν δεν χρησιμοποιούν το προϊόν, αν δεν πιστεύουν στο τι κάνει η μάρκα για τις γυναίκες –για τις γυναίκες στην επιστήμη, για τις γυναίκες στον κινηματογράφο, για την παρενόχληση στους δημόσιους χώρους..., αν δεν πιστεύουν στον σκοπό της μάρκας, θα φύγουν. Η συνεργασία θα σταματήσει. Πιστεύω ότι το μυστικό αυτής της μακροχρόνιας σχέσης με τις πρέσβειρές μας είναι το ότι λέμε ό,τι κάνουμε και κάνουμε ό,τι λέμε. Θα ήθελα επίσης να υπογραμμίσω ότι η L' Oréal Paris είναι μια μάρκα που δεν εστιάζει μόνο στην ομορφιά. Εστιάζει επίσης στην αυτοπεποίθηση, στην ενδυνάμωση, στις γυναίκες που γίνονται πηγή έμπνευσης για άλλες γυναίκες.

Όπως μόλις υπογραμμίσατε, η L'Oréal Paris δεν εστιάζει μόνο στην ομορφιά, αλλά και στη γυναικεία ενδυνάμωση. Από την άλλη, δραστηριοποιείται σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον. Πόσο δύσκολο είναι να πετύχεις μια ισορροπία ανάμεσα σε αυτές τις δύο πτυχές; Πρόκειται για ένα brand που φροντίζει για την ομορφιά, και πιστεύω ακράδαντα ότι η ομορφιά είναι δύναμη. Θεωρώ ότι το να δείχνεις πιο φρέσκια, να κρύβεις μια ατέλεια, μια ρυτίδα ή τους μαύρους κύκλους σού δίνει αυτοπεποίθηση. Και το να αγοράζεις ένα προϊόν ομορφιάς που ξέρεις ότι είναι καλό, σου τονώνει το self-esteem. Και τότε τολμάς, βγαίνεις μπροστά, υψώνεις ανάστημα. Kαι ενώ η κοινωνία έχει την τάση να μη βλέπει τις γυναίκες μετά τα 50, η L'Oréal Paris τούς δίνει τη δύναμη να γίνουν ορατές σε κάθε ηλικία.