
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Γαλάτσι. Στην παιδική μου ηλικία πηγαινοερχόμουν στην Ολλανδία επειδή η μαμά μου είναι μισή Ολλανδέζα. Στο σχολείο πέρασα δύσκολα. Η εσωστρέφειά μου δεν άρεσε στα παιδιά. Λίγο πριν τελειώσω την τρίτη λυκείου, παραλίγο να τα παρατήσω. Όχι επειδή ήμουν κακή μαθήτρια, αλλά γιατί με δυσκόλευαν οι επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές των συμμαθητών μου μέσα στα χρόνια. Αν δεν ήταν η κολλητή μου, η οποία ήταν δασκάλα, να με πάει για μια ζεστή σοκολάτα και να με πείσει να αντέξω άλλους τρεις μήνες, δεν θα είχα αποφοιτήσει. Ενώ άκουγα πανκ, ασχολιόμουν με το κλασικό τραγούδι. Μέσα από τη μουσική, για πρώτη φορά συνάντησα την αποδοχή. Έδωσα εξετάσεις και πέρασα στο Conservatorium του Άμστερνταμ και ήμουν έτοιμη να φύγω από την Ελλάδα. Πίστευα ότι αν έφευγα θα τέλειωναν όλα μου τα προβλήματα. Λίγο πριν πάρω το αεροπλάνο, συνειδητοποίησα ότι δεν φεύγω, αλλά ότι με διώχνουν. Ότι με ανάγκασαν να κάνω αυτή την επιλογή όλοι όσοι δεν με είχαν αποδεχτεί. Είπα ένα ψέμα και δεν πήρα ποτέ το αεροπλάνο. Όταν η κολλητή μου με ρώτησε “και τώρα τι θα κάνεις;” της απάντησα ότι θέλω να γίνω ηθοποιός. Ήταν κάτι που είχα θάψει πολύ βαθιά μέσα μου από τα έξι μου χρόνια σχεδόν, επειδή η μάνα μου, όταν της το είχα πει, δεν ήθελε να το ακούσει καν. Έδωσα κάπως απροετοίμαστη στο Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν. Πήγα στις εξετάσεις με την Αντιγόνη από το σχολείο, με το έργο Καλοκαίρι και Καταχνιά του Tennessee Williams, το οποίο έτυχε να έχω διαβάσει, και ένα ποίημα της Κατερίνας Γώγου. Πέρασα. Ούτε τα χρόνια στη σχολή ήταν εύκολα, αλλά πήρα το πτυχίο μου. Μετά ήρθε η καραντίνα, συναντήθηκα με τον Βασίλη Κεκάτο και έτσι προέκυψε ο ρόλος μου στη σειρά. Γενικά, όπως έχετε καταλάβει, με δυσκολεύει αυτός ο κόσμος. Η ζωή δεν είναι εύκολη. Από αυτά που με δυσκολεύουν πολύ είναι ότι πρέπει να κάνεις κάτι συγκεκριμένο, πρέπει να σ’ αρέσει κάτι που αποδέχονται οι πολλοί, να συμπεριφέρεσαι κάπως συγκεκριμένα. Υπάρχουν και όλα αυτά τα στερεότυπα που όταν δεν τα επιβεβαιώνεις νιώθεις εκτεθειμένος και παράξενος. Εγώ ανέκαθεν ήμουν εσωστρεφής. Αγοροκόριτσο, έπαιζα ποδόσφαιρο με τα αγόρια. Αυτή η συμπεριφορά μου δεν ήταν αποδεκτή ούτε από τα αγόρια ούτε από τα κορίτσια. Για διαφορετικούς λόγους. Στη συνέχεια, στη θεατρική σχολή, δεν είχα την ανάγκη να δείχνω ότι νιώθω άνετη με όλους. Όσον αφορά τη σειρά, είναι νωρίς και δεν ξέρω τι θα με δυσκολέψει, αλλά αυτό που φοβάμαι είναι μήπως με κάνει να μη μου αρέσει πια αυτή η δουλειά. Δεν θέλω να κάνω πράγματα αντίθετα με τα πιστεύω μου ούτε να στερηθώ την ηρεμία που έχω κατακτήσει με κόπο.
Φόρεμα, τσόκερ και κάλτσες, όλα DIOR, Dior Boutique.
Φόρεμα, THE VAMPIRE’S WIFE, Luisa World. Καπέλο από προσωπική συλλογή.
Στη σειρά μπορεί κάποιος να προσάψει, επίσης, ότι μιλάει για ένα τόσο γυναικείο βίωμα ένας άντρας δημιουργός. Ισχύει. Όμως ο Βασίλης Κεκάτος, όπως έχει πει και ο ίδιος, ζήτησε βοήθεια από γυναίκες στο σενάριο. Επίσης, όλοι οι χαρακτήρες, αν κάτι θεωρούσαμε ότι δεν θα το έκανε μια γυναίκα, είχαμε την ελευθερία να του το πούμε. Μαζί πλάσαμε τη Μαρία. Φυσικά, περιμένω να ακούσω το γνωστό ”η μούσα του Βασίλη Κεκάτου”. Μπροστά από το όνομα μιας γυναίκας χρειάζεται να μπαίνει ακόμα το όνομα ενός άντρα. Αυτή είναι η πατριαρχία και πρέπει να την πολεμάμε. Νομίζω ότι το κάνουμε. Είμαι εδώ για τους αγώνες του φεμινισμού, γιατί έχουμε κερδίσει λίγα πράγματα ακόμα. Και δεν μπορώ να πω ότι δεν με ανησυχεί το ότι οι γυναίκες πολλές φορές διεκδικούμε άλλα πράγματα από αυτά που έχουμε ανάγκη. Πιστεύω, δηλαδή, ότι χρειαζόμαστε ισότητα και όχι περισσότερη εξουσία.
Φόρεμα, ALEXANDRA RICH, Luisa World. Τζάκετ και καπέλο από προσωπική συλλογή
Κλείνω τα μάτια και ονειρεύομαι έναν άλλο κόσμο. Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο πολύ κομβικό. Ο καπιταλισμός-ας τον πούμε με τον όνομά του- τα κάνει όλα μαύρα. Όλα έχουν στηθεί για να γίνουν κάποιοι λίγοι περισσότερο πλούσιοι εις βάρος όλων των υπολοίπων. Συνεχίζω να ζω με την ψευδή ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα αλλάξουν τα πράγματα. Η ρεαλιστική μου πλευρά το βρίσκει δύσκολο. Από αυτές τις μαύρες σκέψεις με γλιτώνουν οι στιγμές με τους δικούς μου ανθρώπους, που είναι πολύ κοντά μου. Γενικά πιστεύω σε αυτούς τους μικρόκοσμους μέσα στους οποίους βρίσκουμε λύσεις και χαρά. Στιγμές-μικρά ξίφη απέναντι σε όλο αυτό που ζούμε.
Φόρεμα, H&M STUDIO. Headpiece, COSTUMIER
Φόρεμα, τσόκερ και κάλτσες, όλα DIOR, Dior Boutique.
Το μέλλον δεν θέλω να το φανταστώ. Γιατί νιώθω ότι όταν κάνω όνειρα, χάνω στο ίδιο μου το παιχνίδι. Δεν θέλω να μου συμβεί κάτι συγκεκριμένο. Για τον κόσμο, ονειρεύομαι την αλλαγή. Ονειρεύομαι να μην υπάρχουν φυλακές μέσα στη “φωτογενή” υποτιθέμενη ελευθερία μας».
ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΠΛΑΝΙΔΗΣ/THIS IS NOT ANOTHER AGENCY STYLING: ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ